Gs300h f sport 2014

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

sanijon

Hoort erbij
17 aug 2014
28
7
3
Hoi, ik ben er over na aan het denken om een ls te kopen.
Kan iemand me een indicatie geven wat mijn gs300h f sport van 2014 nog op zou moeten brengen?
Heeft nu net 100.000 km gelopen en ziet er nog goed uit voor zijn leeftijd.
Heeft een kras op de voorbumper maar de afspraak bij de spuiter staat al.
IMG_3247.jpeg

Heb er pas geleden nog CarPlay in laten zetten.

Exact dit šŸ‘†

Lexus is wat lastiger vanwege minder vergelijkbaar aanbod op de markt en een GS komt niet zoveel voor. Je hebt je uitvoering en km-stand in elk geval mee, daar is vast wel interesse in. Particulier verkopen lijkt me lastig maar zeker niet onmogelijk.

€ 11.000,- komt op mij als erg laag over, zeker als je naar de verkoopprijzen bij de verschillende dealers kijkt.
Behalve F-sport nog andere goede specs?

Mijn ervaring met Louwman is dat ze altijd initieel zeer laag bieden. Eindbod ligt ook altijd lager dan elders.

De laatste aankoop kreeg ik duizenden euro's minder geboden, dan elders. Uiteindelijk voet bij stuk gehouden en naar huis gegaan. Een paar uurtjes later op de voicemail, een bod van €3000 meer. 11k zou ik dus zĆ©ker niet slikken, helemaal niet voor zo'n mooie GS F Sport met net een ton!

Waar 2 ruilen moet 1 huilen, zelf ook al eens andere auto bekeken en wat ik zelf voor mijn auto in gedachten had. Bedrag genoemd en dat vonden ze vrij fors. Voor mij een normale prijs aangezien aan de andere ook een aardig prijskaartje hing.
Toen begon men over handelsprijzen waar ik om begon te lachen, echt een no go, en toen de prijzen gemiddeld bij inruil, ook een no go.
Weet dat ze er nog aan moeten verdienen maar zoveel???? En als ik dan zie hoe sommige auto's erbij staan. nou nee, daar had wel door de verkopende partij meer aandacht aan besteed mogen worden.

Ik zou sowieso wegblijven bij alles waar Louwman boven staat, ze trekken niet bepaald volle zalen de laatste tijd, uitzonderingen daargelaten maar die zijn schaars.
Maar ff wat anders; je hebt een geweldige auto, waarom een IS?

Lexus Eindhoven …
Ze zeggen altijd dat vertrouwen tussen klant en garagebedrijf wederzijds opgebouwd moet worden, tja … šŸ¤”šŸ™„

Het zal wel weer aan de klant liggen.

€ 11.000,- komt op mij als erg laag over, zeker als je naar de verkoopprijzen bij de verschillende dealers kijkt.
Behalve F-sport nog andere goede specs?
Vond ik ook, ben ook meteen omgedraaid. Ik weet niet precies wat er allemaal extra is buiten f sport. Ik denk het display wat op de raam wordt geprojecteerd, stoel verwarming en koeling, achterraam scherm elektrisch. Ik denk bijna alle opties behalve lane assist.

Ik zou sowieso wegblijven bij alles waar Louwman boven staat, ze trekken niet bepaald volle zalen de laatste tijd, uitzonderingen daargelaten maar die zijn schaars.
Maar ff wat anders; je hebt een geweldige auto, waarom een IS?
Een LS, een IS heb ik gehad maar die is achter te klein voor mijn zoon van 1.9 meter šŸ˜‰. Maar was wel een geweldige wagen

Welke jaar en type LS heeft je voorkeur? Het is namelijk ook afhankelijk van de hoogte van de prijs die je betaald voor de nieuwere LS. Het gaat er niet om wat je terugkrijgt voor je GS maar wat je bij moet leggen voor de nieuwe LS. En een LS 460, LS 600h of LS 500h?

En waarom inruilen met zo'n een lage km stand? Die GS kan nog zeker 10 jaar mee en is ook nog veel zuiniger dan een LS..... je huidige GS is een prachtige auto overigens.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n
Welke jaar en type LS heeft je voorkeur? Het is namelijk ook afhankelijk van de hoogte van de prijs die je betaald voor de nieuwere LS. Het gaat er niet om wat je terugkrijgt voor je GS maar wat je bij moet leggen voor de nieuwe LS. En een LS 460, LS 600h of LS 500h?

En waarom inruilen met zo'n een lage km stand? Die GS kan nog zeker 10 jaar mee en is ook nog veel zuiniger dan een LS..... je huidige GS is een prachtige auto overigens.
Het is zeker een mooie auto, ik wil alleen keer iets anders. Denk dat ik naar een LS500H zou willen als ik een betaalbare zou vinden.

Het is zeker een mooie auto, ik wil alleen keer iets anders. Denk dat ik naar een LS500H zou willen als ik een betaalbare zou vinden.
Hmmm... De 5LS klinkt groot, maar de hoofdruimte is maar net goed voor mij met m'n 184cm. (Net opgemeten) Beenruimte is wel royaal uiteraard.

• Leuk
Waarderingen: D43m0n