- 25 jun 2018
- 76
- 42
- 18
Hoi mede-lexus rijders,
Ik krijg sinds een weekje een melding op het navigatiescherm van m'n GS300h uit 2016.
Uw abonnement is verlopen, ga naar my.lexus.eu... etc.
Heeft iemand dit ooit gehad? Buiten dat ik wel naar https://www.lexus.nl/my-lexus kan inloggen, heb ik daar toch geen "abonnement" bij mijn weten.
Mocht iemand weten hoe van deze melding af te komen, hoor ik het graag (het herhaalt zich iedere 5 minuten schat ik zo in... irritant als je er op gaat letten).
Ik heb geen foto, en heb nog niet opgezocht in m'n handleiding of ik een screenshot kan maken, dus meer illustratief dan deze beschrijving is helaas nog niet mogelijk.
Alvast dank voor input!
Groeten van Grote Smurf
Ik krijg sinds een weekje een melding op het navigatiescherm van m'n GS300h uit 2016.
Uw abonnement is verlopen, ga naar my.lexus.eu... etc.
Heeft iemand dit ooit gehad? Buiten dat ik wel naar https://www.lexus.nl/my-lexus kan inloggen, heb ik daar toch geen "abonnement" bij mijn weten.
Mocht iemand weten hoe van deze melding af te komen, hoor ik het graag (het herhaalt zich iedere 5 minuten schat ik zo in... irritant als je er op gaat letten).
Ik heb geen foto, en heb nog niet opgezocht in m'n handleiding of ik een screenshot kan maken, dus meer illustratief dan deze beschrijving is helaas nog niet mogelijk.
Alvast dank voor input!
Groeten van Grote Smurf