GS450 F Sport

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Hallo allemaal,

inmiddels heeft mijn nieuwe witte F-Sport al wat praktijkervaring .
Ik denk dat ik alles wat geschreven is wel kan bevestigen ! Het is inderdaad een geweldige auto, rustig en comfortabel als je dat wilt, en behoorlijk wild als je de instelling daarvoor gebruikt !

Geweldige versnellingen en wegligging op de Duitse autobanen, probleemloos hoge snelheden gehaald.
Enkele duitse koekblikken versteld doen staan van de mogelijkheden die deze auto biedt !

Na 15.000 Km staat het gemiddelde gebruik op de boordcomputer op 8,3 Ltr per 100 Km, dat is heel heel netjes voor een auto met deze mogelijkheden.
Ik geniet zo , dat ik de opgestoken vingers en bewonderende blikken niet altijd zie, maar als er iemand meerijd dan geniet deze niet alleen van de auto maar ook van de reacties van de medeweggebruikers ... dat is ergens toch ook wel een leuke bijkomstigheid !
Ik hoop voor de importeur dat hij er veel verkoopt..., maar ik vind dat exclusieve toch ook wel wat hebben :hi:

Inmiddels de winterbanden er onder en voorzichtig de winter in !
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
dat klopt er rijdt een zwarte in Rijswijk rond, en natuurlijk mijn witte...., daarnaast zie ik nog wel eens een grijze rijden maar dat is volgens mij de demo van Louwman den haag ....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik ben blij dat de auto je zo goed bevalt. Ik hoop hem op de meeting volgend jaar te kunnen bewonderen ;)
 

Pacono

Hoort erbij
17 jan 2010
40
0
0
Is er al een datum bekend dan voor de eerste 2013 meeting ?
Lijkt me best leuk om eens aanwezig te zijn !
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
We zijn er mee bezig, begin volgend jaar er meer over :)
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Afgelopen weekend honderden kilometers mogen genieten van een witte f sport demo van Lexus van Dorst uit Breda. Alle opties er op. Wauw wat een auto. Rijden als een speer en geweldige zit. Ben jaloers op je!! :rulez: