GS450H eigenaar

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Nick450H

Nieuw hier
8 apr 2015
9
0
0
Ik ben Nick,
Na jaren Honda Accord te hebben gereden heb ik afgelopen februari mijn eerste Lexus aangeschaft. Mede doordat ik al enkele tijd een 6 cilinder wilde hebben en de luxe die mijn Accord te bieden had niet opzij wou zetten kon ik auto's als een 370Z van mij lijstje strepen. Ik kwam al gauw bij Infiniti en Lexus terecht. ( Ja mijn voorkeur gaat uit naar Japanners ;P ) Na beide te hebben gereden werd ik echt over de streep getrokken door de GS450H, wat een geweldige auto. Niet lange tijd daarna heb ik er dan ook 1tje aangeschaft, Nebula grey met Cabernet interieur en jong gebruikt.
Momenteel ben ik druk bezig met de verbouwing aan een huis en heb hierdoor nog niet echt de gelegenheid gehad wat mooie plaatjes van m'n Lexus te kunnen maken.
Daarbij komt ook nog dat er diverse onderdelen onderweg zijn die hem wat meer fotowaardig moeten maken ;P.

Welkom!! Klinkt goed! We zijn erg benieuwd naar de foto's! Veel plezier met je nieuwe GS450h! :rulez:

Van harte welkom Nick450H
En gefeliciteerd met de GS450H
En ook zonder de extra's is die foto waardig hoor.
Ben benieuwd
Succes met de verbouwing šŸ‘

Laatst bewerkt:
welkom hier! Binnenkort is er een meeting, kom je ook? Dan is de GS van Hube ook niet meer zo eenzaam :)

Welkom Nick, fijne en mooie wagen zo al. Benieuwd naar wat je ervan gaat maken.

Nebula Grey, Cabernet interieur, klinkt bekend :) Welkom op het forum! De meeting is 13 juni, ik hoop dan jouw auto te mogen bewonderen.

Welkom NICK450H! Vele veilige kilometers toegewenst met veel rijplezier. Ik ben wel heel benieuwd wat je wilt aanpassen alvorens foto's te willen maken??

Bedankt allen voor de vriendelijke ontvangst.
Helaas heb ik 13 juni andere verplichten al had ik er graag bij willen zijn.