GSM draadloos laden

Makke50

Nieuw hier
19 okt 2024
9
3
3
Heb sinds een paar dagen een NX350h van 2023(ervoor een GS300h) het draadloos laden van de gsm is een ramp. Lampje knippert meer dat de gsm niet geladen word dan wat anders. Telkens je de gsm wat beweegt laad die weer even.
Iemand die tips of een oplossing weet? Heb nog niks aan de dealer gemeld, komt wel.

Dat is iid een bekend probleem. Het oplaadpad is te klein uitgevallen. Op het clublexus.com forum staan diverse post. Vanaf een bepaalde produktie datum is het oplaadpad in de NX groter. In de usa heeft een enkeling het onder garantie kunnen vervangen. Als je er zelf voor moet betalen kost het al snel een paar honderd euro.

• Leuk
Waarderingen: HondaFan
Dat is iid een bekend probleem. Het oplaadpad is te klein uitgevallen. Op het clublexus.com forum staan diverse post. Vanaf een bepaalde produktie datum is het oplaadpad in de NX groter. In de usa heeft een enkeling het onder garantie kunnen vervangen. Als je er zelf voor moet betalen kost het al snel een paar honderd euro.
Ik heb een RX450h van december 2023, daarvoor een Rav4 uit 2021 en daarvoor een een Corolla uit 2022. Bij geen van de autos vond ik draadloos geweldig werken. Vaak kreeg ik een telefoon die heel erg heet werd en daardoor uitviel. Het luisterde daarnaast ook enigszins nauw hoe de telefoon lag en welk hoesje ik had.

Laden met een kabel kreeg daardoor de voorkeur bij mij. Bij de RX gebruik ik dus ook een kabel. En ik gebruik een androidbox, zodat ik wel draadloos verbinding heb met mijn media systeem. Voor korte afstanden blijft de telefoon in mijn zak, bij langere afstanden aan de kabel.

• Leuk
Waarderingen: Jan v S