Guino's IS200 project.

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Bj deze wil ik hier even wat foto's van mijn Is200 zetten, naar 2 weken gereden te hebben en de velgen een opknapbeurtje te hebben gegeven en heel wat poets uurtjes is dit het resultaat.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


mijn plannen zijn als volgt.

Ik heb een heel auto verleden achter de rug en vroeger was ik elk weekend op shows te vinden enz enz, dus ik ben iemand wat nooit met een auto klaar is, anders is voor mij de lol er een beetje vanaf, dus doe altijd rustig aan, zodat het een leuk project wordt.

-Ik begin over een maandje of 2 met een setje nieuwe velgen. denk dat het een setje 19" buddy clubs wordt, alleen weet ik niet wat je dan als maximaal kunt plaatsen, wil het liefst achter 9,5 en voor 8,5 zetten, met getrokken bandjes.
-daarna een schroefsetje, zodat ik die wielkasten netjes en mooi kan opvullen.
-complete uitlaat met spruitstuk, ik houd wel van een beetje herrie, dus denk dat ik voor die van megan racing ga.
-k&n binnen filter, heb liever een kelk maar vindt het zonde om de orginele filterbak weg te halen, ziet er dan zo kaal uit.
-trd voorbumper, skits, en achterbumper (lip).
-trd achter spoilertje Carbon.
-Oem carbon motorkap.
-carbon grill.

dat zijn de duurdere onderdelen wat niet van vandaag op morgen gaan lukken, en daarnaast heb je nog wat kleinere dingetjes wat je ook op de tijd kunt vervangen of kunt plaatsen.

En misschien dat ik uiteindelijk voor een swap ga, maar dat is allemaal nog niet zeker.

Ik houdt jullie op de hoogte van alle eventuele veranderingen.

Grtz Guino
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ziet er goed uit!


MBt je 19" wielen: zoek even op dit forum, voor een IS200 is dit wat beperkt wat toepasbaar is.

Een swap is wel erg stoer om te doen :D
 

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Hmzz heb ff snel gezocht, volgens mij gaat 19" 8j et 38 voor en 19" 9,5j et 45 achter wel passen. een beetje buiten de kasten komen mag wel, en ga meestal voor een fel getrokken bandje.

Hieronder ff een foto van mijn oude bmw coupe. had hier ook velgen voor gekocht wat eigenlijk niet paste, maar idd wat veel zeggen, waar een wil is is een weg, dus spatbordjes verbouwen!

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Zo mogen van mij de velgen op de is ook komen te zitten, enige nadeel is, dat ik aan de vriendin beloofd heb niet weer de auto helemaal tegaan spuiten. Moet dus ff kijken hoe alles gaat passen, spatbordjes kun je ook laten rollen.
Ben helemaal weg van jappen, en sommige jappen kun je ala Fast and the furious uitbouwen en begaaien, maar een is kun je best op een duitse stijl verfraaien.

kan niet wachten tot er weer iets is om te spenderen :)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Nice!! Ook grote plannen! Kijk ook eens op japanparts.com kun je veel voor de IS vinden.. Is niet goedkoop uiteraard :p
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
nette is200 heb je. Mooi oom in het zwart. Stond jij toevallig afgelopen weekend op Automaxx streetpower? Dan zou ik je wellis gespot kunnen hebben
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Knappe IS en een zeer mooie glans :rulez:

Plannen klinken ook goed dus ben benieuwd ;)
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
mooie wagen. 19inch gaat makelijk.
ik wou toen 20 maar dat rade ze niet echt aan.
maar het zou makelijk gaan
 

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
ben benieuwd, het worden dan 9,5j achter 19" ben benieuwd of dat lukt. wil ook graag nog wat lager natuurlijk.
 

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Even een update.

heb een weekje of 3 via marktplaats een 2de hands setje 19" velgen gekocht. nadeel was dat er oxidatie onder de verf zat. dus ben al een tijd elke dag ff bezig met de velgen. heb ze nu allemaal helemaal blank gemaakt door de lak af te bijten, en alles oxidatie weg te krijgen. hopelijk heb ik ze het weekend er eindelijk onder liggen!! :D

even wat foto's.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Bij aankoop. hier op de foto zie je de blazen niet echt goed, maar zat er helemaal vol mee!!

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

eerste velgje klaar!, over een weekje ofzo eens goed na polijsten!!

het weekend post ik meer foto's!!
 

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
Mooi zwart is niet lelijk

Velgen ben ik benieuwd naar omdat ik niet weet of een smalle 5 spaaks met zwart hart echt stoer gaat staan. Maak je straks mooie foto's?
 

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Ben er Zelf ook benieuwd na, als het niet mooi is ben ik ze toch zo
Weer kwijt! Dan is er nog een optie op een setje RH zw3.

Kheb albastine verfafbijt gebruikt.

En zal
Zeker mooie foto's nemen!!!!

Grtz
 

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Re: Guino's IS200 project (update)

Heei hallo iedereen, bij deze weer ff een update van mijn Lex. heb nu ondertussen de 19"velgejes eronder, wat ikzelf gespoten heb, en heb hem afgelopen weekend voorzien van een Tein schroefset.

Eerst ff een foto van de lex met de velgen.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Hierboven dus een foto met de velgen en nog niet verlaagd.

nu met de verlaging.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Hierboven dus met de schroefset gemonteerd, helaas is lager dan dit niet mogelijk, want dan kan ik niet meer sturen. dit zoals hij nu afgesteld is raak ik niets, behalve de drempels :D.

Morgen eventjes de nieuwe grill monteren en binnenkort eens opzoek naar een mooie voorlip, hoogswaarscheinlijk de lip van vis racing van Jap power. En een laat waarscheinlijk de voorkant ontdoen van steenslag en uitwerpsel velekken! :X
Binnenkort eens een fotoshoot doen voor een paar mooie plaatjes!

greetz Guino
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Ziet er fantastisch uit Guino :rulez:

Mooie verlaging en met die zwarte wielen :O

Steenslag en vogelstront zijn dingen die je niet kan vermijden, van de vogels kan je nog meteen verwijderen en eventueel polijsten...... (als je op tijd bent).
 

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Is wel jammer allemaal, het is een ex leas auto geweest zoals ik gehoord heb, en heeft veel autobaan km's gemaakt
en dat zie je dan weer aan de hoeveelheid steenslag.
Maar ik twijfel altijd met spuiten, ik spuit liever een hele auto dan een paar delen(bang voor kleurverschil) maarjah dat kost weer zoveel eurootjes, want je er dan toch weer niet meer uitkrijgt. :neutral: .
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
n00b question: zal dat van de kleurverschil ook zoveel te zien met de kleur van je auto dan?
 

Guinokuh

Hoort erbij
18 mrt 2012
29
0
0
Dat is de vraag. Meestal zo niet, maar als de zon er dan
Opstaat zie je ineens wel. Ben nogal een perfectionist kwa auto's.

:p