Gusmano en zijn Ls400

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Hallo allemaal,
Ik ben sinds een maand eigenaar van een mooie Lexus Ls400.
Hiervoor heb ik heel lang mercedesen gereden,en een Grand cherokee,en nog veel meer... :wink:
Ik vind het geweldig om als een van de eersten min bij dit forum te mogen aanmelden.
Ook bij het mercedes forum ,ongeveer 5jaar geleden hoorde ik bij de eersten.
Ik heb nu geen benz meer maar ben daar ook nog actief.
Ik vind dit forum wel geweldig mooi opgezet,ziet er super uit :D
Mijn Lexus is altijd als directie auto gebruikt,deze man heeft nu een jongere ls.
De auto heeft nu net 174.000km gelopen,en is altijd bij de dealer in onderhoud geweest :D De historie van deze auto is gedocumenteerd.

Zoals altijd hou ik van de auto die ik rij een website bij.
Dit heb ik nu ook weer gedaan,met de Ls400 in de hoofdrol :lol:
Daar kan je volgen wat er allemaal gaande is met mijn auto.
Digitale fotografie is mijn 2e hobby,en dat is daar goed te zien.
Ook van de Lexus staat al een geweldige fotoshoot.

Dit is de link naar mijn Lexus website: http://members.lycos.nl/gusmano/index.html

Ik hoop hier nog veel te kunnen leren over ons merk,en ook eventueel wat technische kennis van auto's met jullie te kunnen delen.
groetjes gusmano LS400 8)
Hier vast wat fotos van mijn auto.


2eg9pxt.jpg

6xu45y.jpg

2e5od9d.jpg

2ushaft.jpg
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nog een LS400 en wat voor een! Deze ziet er ook super uit. Hoe bevalt deze?

Welke Mercedes(en) heb je hiervoor gereden?

In ieder geval, ik zal jouw website toevoegen (Web Links), zodat mensen jouw website kunnen volgen.

Verder heb ik ook aan jou de vraag of ik enige foto's van jouw bolide mag ontvangen voor gebruik als walpaper (resolutie +/- 1600/1280) het is namelijk erg moeilijk goede fotos van dit model te vinden. (Trouwens leuk dat kenteken LS) info (at) lexusforum (dot) nl

In ieder geval, welkom op het forum. Ik hoop dat wij kunnen uitgroeien tot een leuke gemeenschap.
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Hallo Hube,
Deze Ls bevalt me super,hij zweeft gewoon..fluister stil.
De afwerking van deze autos is zeer zeker met mercedes te vergelijken.top.
Het vermogen van de 4.0 v8 is ruim voldoende,voor zijn gewicht.

Ik heb een paar 190e w201 gereden,een 300e w124, E280 w124,
En als klap op de vuurpijl..een E500 w124 Dit was een monster met een 326Pk 5.0 V8 8O
t7g77d.jpg

Ze staan allemaal op mijn website.(auto's uit mijn verleden)

Ik zal zorgen dat je wat mooie foto's krijgt op groot resolutie,het zal waarschijnlijk een link worden van een webalbum waar je ze zo af kan halen
:wink:

Ik hoop ook dat het hier uit zal groeien tot een leuke Lexus gemeenschap.
Wat mijn ervaring met het mercedes forum is,is dat het niet uit maakt wat voor auto je hebt ,een nieuwe S600 of een oude 190D ,iedereen is gelijk ,en reageerd op mekaar.
Dat maakt het forum zo bijzonder :D
Het gaat om de passie voor het merk,en niet hoe duur of hoe nieuw hij is,echt top.
Ik hoop dat dat hier ook zo wordt.

Groetjes Gusmano. 8)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi,

Hartelijk dank dat jij voor de foto's wilt zorgen.

Wow! een E500, dat is inderdaad een hoop vermogen. Dan zal je met de LS het met iets minder moeten doen. Ik heb even op jouw website gekeken en genoten van de foto's van alle auto's die jij gehad hebt. Het zijn stuk voor stuk zeer mooie auto's.

Ook ik hoop dat dit een leuke gemeenschap gaat worden. Uiteindelijk zijn het de starters op de website die dit bepalen. Uiteindelijk zullen we misschien wel naar een snellere server toemoeten voor de website, maar laten we eerst maar even groeien.

Je hebt helemaal gelijk, het gaat niet om de prijs (Hoewel, ik zal straks erg onder de indruk zijn van de eerste LF-A rijder in Nederland die op dit forum post :p) , maar om het merk. Je zal merken dat Lexus entiousiasten vooral helemaal warm lopen voor jouw auto, generatie 1 van de LS.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Dat is een hele mooie LS, en ze worden al zeldzamer in deze staat. De mijne heeft namelijk al het dubbele gereden :lol: ...en de nodige beschadigingen.

Maar ja, ik wou persee blauw op blauw hebben. Dat is me altijd bij gebleven van een LS400 die jaren geleden te koop stond.

Veel plezier met de Lexus, dat zal wel lukken want ze rijden geweldig. Waar je met een LS wel op tijd mee moet zijn is het nakijken van mogelijke klepspeling, bij deze modellen moet je namelijk de kleppen nog stellen, om de 100.000 km nakijken en zover nodig afstellen, tegelijk ook maar meteen distributie snaar vervangen dan is ook wel slim.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Op Hyves had ik je LS ook zien staan....WOW wat ziet die er strak uit zeg...gewoon zoals een lexus behoort te zijn strak, blinkend en geen bling bling TOP zo deze d'r uitziet
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Hoi,
Heb van de week goed nieuws gehad ivb met het onderhoud van mijn Ls400
Ik miste namelijk een paar stempels van beurten bij de dealer :cry:
En wist dus niet of de disrtibutie was gedaan bij 150.000km.
Ben toen gaan bellen naar de dealer waar hij in onderhoud is geweest en nieuw
gekocht is door de vorige eigenaar.
Ik werd heel netjes geholpen ,hij heeft alles in de computer opgezocht,en wat blijkt....alle beurten zijn netjes uitgevoerd en ook de distributieriem en rollen zijn gedaan bij de 150.000km beurt :D
Hij zei dat waarschijnlijk de boekjes niet in de wagen lagen toen ze hem hadden opgehaald.
Als ik nu in Breda ben dan kan ik even langs komen en de ontbreken de stempels en aantekeningen in het onderhoudsboekje laten zetten...super toch?
Hij heeft nu net 175.000km op de teller en kan nog zeker 125.000km voor de riem weer vervangen dient te worden zei de man.(of 8jaar)bij minder km.

groetjes Gusmano.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik denk dat ik er dik overheen zit, mijn auto heeft helemaal geen onderhoudsboekjes. En ik had Lexus gebeld en daar is hij pas sinds 292000km geweest, en geen Distributie snaar. dus ik weet niet of hij vervangen is

Nu meer dan 350.000, en hij is nog niet gebroken. Ik denk dat ik hem aan het eind van het jaar wel even laat doen. Staat zo raar als een Lexus komt stil te staan :lol:
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
@ Gusmano,
Dat is inderdaad geweldig mooi nieuws, overigings dat is de zelfde dealer waar de mijne vandaan komt, toevallig met anthony gesproken :?: :?:
 

twoglory

Nieuw hier
26 aug 2008
24
0
0
Keurige directie wagen hoor....

Ook in een mooie staat nog...

Waarom een mercedes die hebben toch alleen een blauwe nummerplaat en een taxi bordje bovenop.. :mrgreen:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zo'n E500 is wel een Super Taxi. Heb er ook nog een tijdje interesse in gehad.
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Zo ik ben vorige week even naar breda geweest,en heb alle ontbrekende stempels keurig in mijn onderhoudsboekje gekregen zoals afgesproken.
Heb ook nog even de Ls600H goed bekeken 8O 8O 8O wat een auto!
Zegt mijn dochtertje van 5, Ach pap als je wist dat deze hier stond dan had je deze toch wel genomen ipv die je nu hebt :D :D
Ze vind auto's al net zo leuk als haar vader :lol:

gusmano 8)
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
grote beurt.

grote beurt.

Hoi allemaal,
Nou ik heb vorige week mijn Ls voor een grote beurt naar de dealer gebracht.
Het was de eerste keer dat hij bij Thiemesen in Arnhem in onder houd is gegaan.
Daarom heb ik hem gebracht en weer opgehaald.
Ik heb sinds de aanschaf 7000 km gereden en hij heeft nu zijn 180.000km beurt gehad.
Ik ben zeer tevreden over deze dealer ,en vooral de klantvriendelijkheid.
Ik heb ook met de monteur gesproken die de beurt heeft uitgevoerd,en deze was zeer te spreken over mijn auto :lol:
Zijn woorden: U heeft een bijzonder mooie ,en goed exemplaar voor zijn leeftijd.
Het is er een zonder gebreken ,en zonder op of aanmerkingen 8O
Verder zij hij dat hij vrij was van lekkages en storingen.
Kan er nog jaren plezier van hebben.

Er hoefde ook niets vervangen te worden of zo,alleen de beurt.
Ik heb voor die dag een bijna nieuwe RX350 luxury edition mee gekregen,dat was ook wel geweldige ervaring.
De kosten voor een grote beurt voor mijn auto waren 450Euro ,dit zonder vervangen van de bougies.
Vond ik eerst wat vreemd,maar ze zeiden dat deze bij de 150.000km beurt al waren vervangen .
En gezien deze 150.000km! mee gaan nog niet vervangen hoefde te worden.
Als het zo ver is ga ik dat gewoon zelf doen gezien deze bij de dealer meer dan 40euro per stuk kosten ex montage!
Ook heb ik mijn zomer velgen er weer onder gezet :D
Een nieuwe antennemast gemonteerd.
En nieuwe heldere zij knipperlichten met 3 ledjes.
Hij rijd en voelt weer aan als een nieuwe :wink:
Laat de zomer maar komen :p

Groetjes Gusmano
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Gusmano,

Tijd niet gezien, dus welkom terug! :)

Gesproken met Arthur Theunissen? Mijn vorige auto kwam bij hen vandaan, ik heb er altijd goede service gehad.

Het is altijd goed om te horen dat de auto waar je helemaal gek van bent ook in een goede conditie is. De Lexus RX350 is een lekkere auto om mee te rijden! Maar deze lust wel wat.
 

L-expert

Hoort erbij
4 sep 2008
32
2
8
Kan ook haast niet anders bij een van de meest ervaren lexus dealers in nederland! Alleen je bougietjes gaan 90.000km mee, dus ze mogen weer bij 240.000 8)

Veel plezier met de LS, hou hem zo mooi als nu!
 

Jappie

Hoort erbij
12 apr 2009
35
0
0
Ziet er nog in nieuwstaat uit, de velgen die er op de foto's onderzitten zijn zeker de zomervelgen?

Vorig week nog een LS400 naast een Aygo geparkeerd zien staan, dan valt pas echt op hoe groot ie is :D
 

gusmano

Hoort erbij
18 jul 2008
69
0
0
Jappie zei:
Ziet er nog in nieuwstaat uit, de velgen die er op de foto's onderzitten zijn zeker de zomervelgen?

Vorig week nog een LS400 naast een Aygo geparkeerd zien staan, dan valt pas echt op hoe groot ie is :D

Hoi,
Ja deze velgen die zij alleen voor de zomer.
In de winter zitten er de gewone 16"velgen met winterbanden op.

Groot is hij zeker,vooral als hij naast een kleine auto staat :lol: dan valt het wel degelijk op..

Gusmano ls400 8)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik vind het een mooie klein autootje :lol: .... vergeleken wat er achter de Lexus staat:

SP_A0168.jpg


:D