Hallo beste Lexus genieters - mijn eerste Lexus IS

Alex2jz

Nieuw hier
4 apr 2022
3
8
3
Hoi beste lezers!

Leuk om meer Lexus eigenaren te zien en hoop ook een bult te leren van jullie!

Ik ben sinds 15 April 2022 nieuwe eigenaar van een Lexus IS uit 2002, met een leuk verhaal!

De IS is gekocht door de vorige eigenaar als IS 200 in 2017.
Echter is deze in 2018-19 compleet omgebouwd naar een IS 300 met compleet gereviseerde 2JZ GE motor + A650E bak.
De ombouw / swap is uitgevoerd door CBS Racing, dit is compleet gedaan incl. interieur, stuur, ECU, noem maar op...!

Zoals verwacht ben ik super blij met de auto!!

Ik heb tevens een "build" plan gemaakt, van 2022 tot 2024 zowel visueel als performance en zal deze ook delen met jullie dmv foto's etc !
dit plan dient nog wel goed doorgenomen te worden en dit wil ik ter zijne tijd bij CBS Racing neerleggen/bespreken,
met name het idee om een turbo aan te brengen. max 450 pk om als daily te blijven rijden,
het zal vast wel meer kunnen maar ik wil de betrouwbaarheid behouden en dit is allemaal nieuwe koek voor mij :)


verder over mijzelf:

27 jr. kom uit Twente, Rijssen.
Al vanaf kinds af aan toen ik de videogame "need for speed most wanted" op de PC speelde al een klik met de IS 200 / 300 uit 2000-2005 gekregen!
heel mooi dat ik er nu daadwerkelijk mee rij!
heb een boel hobbies, tekenen, creatieve dingen, timmeren, meubels maken.
werkzaam als Tekenaar in de bouw.
Veel gesleuteld met oude vw Kevers en brommers met een klein groepje vrienden in een werkplaats, de basis kennis over auto's heb ik maar daar blijft het bij, ik kijk veel video's over de IS 200/300 en ook algemene dingen over auto's de laatste tijd en steek hier aardig wat van op :D erg mooi dat er zoveel actuele video's gemaakt worden over deze auto!

Groetjes en tot kijk!
 

Bijlagen

  • unknown (2).png
    unknown (2).png
    1,7 MB · Weergaven: 58
  • unknown (8).png
    unknown (8).png
    3,1 MB · Weergaven: 57
  • unknown (10).png
    unknown (10).png
    775,9 KB · Weergaven: 54
  • unknown (21).png
    unknown (21).png
    1,1 MB · Weergaven: 56
Laatst bewerkt:

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Welkom en leuk weer een IS 200 te zien. Veel rijplezier en succes met je 'build' plan! Wellicht tot ziens op de Lexus meeting in Dongen (y)!
 

Alex2jz

Nieuw hier
4 apr 2022
3
8
3
Welkom en leuk weer een IS 200 te zien. Veel rijplezier en succes met je 'build' plan! Wellicht tot ziens op de Lexus meeting in Dongen (y)!
hey zeker tot ziens in Dongen! ga er naartoe met een maatje in die heeft een lichtbruine IS200 en zijn collega met een IS250 wil ook meekomen!
 
  • Leuk
Waarderingen: Lextase en Johno