Hallo ik ben Maikel

Ik ben blijkbaar niet de enige die mijn auto mooi vind van binnen. :neutral:
De nacht van zondag op maandag hebben ze mijn rechter voorportierruit ingeslagen om een beter kijkje binnen te kunnen nemen :X

Verder hebben ze alleen het handschoenekastje van binnen bekeken alle boekjes er uitgehaald en in het natte gras achter de auto gegooid ook mijn mapje met cd's lag verderop in het gras met alles er nog in. :(
Nu lekker jaren lang glas terug vinden in de auto :sucks:
 

Bijlagen

  • 482477_772160539479906_1218896432_n.jpg
    482477_772160539479906_1218896432_n.jpg
    95,5 KB · Weergaven: 45
  • 1450318_772160512813242_1425368554_n.jpg
    1450318_772160512813242_1425368554_n.jpg
    81,6 KB · Weergaven: 45
Hube zei:
Verschrikkelijk zeg.... En ze hebben niks.....
Ze hebben niks mee genomen alles in het gras achter gelaten, mijn geluk dat ze mijn armsteun niet geopend hebben anders hadden ze jackpot met 2 zonnebrillen (Prada en Ray-Ben) en een Ipod Touch.
Dus die haal ik voortaan ook maar leeg, ik zal geen 2e keer dat geluk hebben :roll:
 
mlcoolj zei:
pfff wtf... balen zeg! tijd om te investeren in een alarm!
Zit er standaard op licht en geluids alarm maar ik kan mijn auto niet in mijn straat kwijt dus heb het niet gehoord :(
 
Ziet er inderdaad uit alsof ze snel moesten zijn. Dus door iets gestoord hetzij door het alarm, of door iemand anders die er langsliep. Anders hadden ze de auto vast wel helemaal doorlopen. Ziet eruit als een junkie actie of zo. Zeker geen professionals.... Maar dat maakt de geleden schade er niet minder door. Succes en sterkte!
 
Hube zei:
Ziet er inderdaad uit alsof ze snel moesten zijn. Dus door iets gestoord hetzij door het alarm, of door iemand anders die er langsliep. Anders hadden ze de auto vast wel helemaal doorlopen. Ziet eruit als een junkie actie of zo. Zeker geen professionals.... Maar dat maakt de geleden schade er niet minder door. Succes en sterkte!
Ik was niet de enige er zijn in totaal 5 auto's opengebroken en allemaal op het zelfde parkeerterrein.
Het is gewoon pure verveling geweest waarschijnlijk van levenloze jongen apen bij mij in het dorp. met de jaar wisseling hebben ze ook een brughokje opgeblazen :neutral:
Het zijn van die periodes bij ons in het dorp.
Dan is het brandstichting, dan zijn het spiegels van auto's, dan weer de ruiten, dan lopen ze er weer overheen en dan is het weer een hele tijd rustig en op een gegeven moment beginnen ze weer :X

http://www.rtvnh.nl/nieuws/131351/Brugh ... k%20(video)
 
Zo de eerst aanpassing gaat eerdaags gebeuren. Komt een schakelaar in de auto die er voor zorgt dat ik tijdens het rijden DVD's kan afspelen met beeld :)