Hallo, ik ben Sander

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hallo Mede lexus enthousiastelingen,

Mijn is Sander (34 jaar) en sinds Oktober rijd ik een zilvergrijze IS 220D.

Ik heb me hier aangemeld vanwege een post van Jelmer over IS-F velgen die helaas al verkocht waren maar die hij hopelijk alsnog voor me kan regelen :D ! en om ervaringen van anderen te lezen. Zo heb ik bijvoorbeeld een aantal posts gezien over het verbruik van de Diesel motor wat kennelijk inderdaad vrij triest is :X en over chiptuning waar ik ook over nadenk.

Wellicht tot snel,

Sander

Kan iemand me zeggen hoe je een PM stuurt? Als ik namelijk op de knop bevestig druk blijven ze in het postvak uit staan.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hoi Niek, vind ik ook! Je ziet ze ook niet zo vaak op de weg waardoor je het gevoel hebt in iets exclusiefs te rijden.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Heey Sander welkom hier :D :D en leef je uit , natuurlijk willen we jou 220 D ff bewonderen :photo: :photo: :photo: :photo: :rulez:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Hoi Sander, welkom hier.

Ik heb zover ik het weet nog een set kunnen kopen. ik hoor er nog van.
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Dag Sander, welkom hier!
Er zullen best mindere kanten aan zo'n IS diesel kleven, maar het blijft een lust voor het oog qua design.
Veel plezier er mee.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hallo allen,

Dank voor jullie reacties.
Foto's volgen zodra de IS-F velgen eronder zitten!
Nee ik druk niet op de opslaan knop voor de PM maar zal het zo nog eens proberen.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom :) Ik hoop dat je veel plezier hebt met de IS :) Ik denk dat de 19'IS-F velgen wel heel erg heftig zullen staan onder jouw auto. Mocht je er niet uitkomen met het PM systeem, mail dan ff op info@ dit domein.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hoi Huub, dat denk ik ook!

Misschien dat ik hem ook verlaag, maar dat is vers twee (Ideeen genoeg dus).
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Hey Sander

Krijg net bericht dat ik zie niet meer bij dit adres kon krijgen :(

Ik hou het in de gaten voor je of er nog wat op m'n pad komt.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Dat is balen :O Jelmer!

Ik had ze nog niet uitgeprint en boven mijn bed gehangen maar keek al wel naar ze uit. Ik heb echter al menige velgenboer afgestruind en heb toevallig ook met de Borbet's die Hube onder zijn auto heeft in mijn handen gestaan maar de IS-F's vind ik echt het mooiste. Daarnaast blijkt het bijbehorende Bridgestone Potenza Rubber ook nog 1000 euro te gaan kosten dus ik wacht rustig af.

Als je ze weer ergens tegen komt houd ik me aanbevolen.
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Dat kan plan B zijn, maar je kunt het vaak toch zien als het imitatie velgen zijn.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom! :) Heb je naast de ISF velgen van jelmer al andere velgen gevonden?
 

japeape

Actief
31 dec 2010
372
0
0
Hallo Alan,

Er zijn nog wel een hoop andere mooie velgen maar mooi en passend op de auto is weer wat anders. De Brock B21 en B23 vind ik bijv. wel wat hebben maar de 21 is er alleen in 8j wat ik smal vind en de B23 is vrij opzichtig. Daarnaast heeft die laatste ook asymmetrische spaken maar is er geen linker en rechterversie van zoals bij de IS-F's.

Heb jij misschien nog suggesties (19")?

Sander
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Je kan inderdaad de Wheels Classifieds section op Clublexus in de gaten houden. die wielen kan ik allemaal wel hier krijgen.

Je neemt soms alleen een gokje, verkoper kan wel zeggen dat ze recht zijn. maar zijn ze dat ook echt. Ben er een aantal keer de teil mee ingegaan :(

die IS-F's worden lastig, gasten die ze te koop hebben op hun website's hebben ze niet, en weten ook niet wanneer ze kunnen leveren.
Voor mij geld precies hetzelfde, het kan morgen, over een half jaar pas zijn dat ik wat tegen kom
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Anders kan je altijd echte Fsports 19inch halen bij sewell :)