Hallo vanuit maas en waal

Rien

Nieuw hier
6 jul 2017
8
0
0
Hallo,

Hierbij wil ik me even voorstellen wellicht als toekomstige Lexus rijder.
Mijn naam is Rien. Papa van 2 dochters (4 & 2 jaar) en natuurlijk mama Danielle.
Ik ben (nog) werkzaam in de ict als delivery manager. Echter door reorganisaties is mijn functie komen te vervallen. Tot December nog in dienst daarna is het afgelopen.
Dus druk bezig met werk naar werk traject via LHH.
Werk 20 jaar bij het bedrijf en altijd in lease autos gereden. Begonnen met Opel Vectra, daarna nog 2 gehad. Hele fijne auto's trouwens.
Toen kwam er een Renault Megane estate. Prima auto kon een hoop in. Luxe totaal 0. En nu sinds ruim 2 jaar een Mercedes B 180 CDI. Nog nooit zoveel bij de garage gestaan als met deze auto.

Dus ik kan melden dat er best een onzekere tijd aan komt ben bijna 45. Je hebt niet zomaar wat anders.
Waar ik wel zeker van ben is dat er een auto moet komen.
Hier ben ik dus.

Mijn ogen zijn gevallen op de CT200H. Voor ons gezin betaalbaar in alle opzichten. Aanschaf, Verbruik, wegenbelasting, verzekering. En wat ik lees : zeer betrouwbaar.

Meer in mijn topic wat ik ga openen wat wij van plan zijn.
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.398
223
63
Welkom op het forum, en veel succes met je zoektocht naar de CT ! Er zitten hier genoeg op het forum die je er van alles over kunnen vertellen :)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom Rien

Ik kan je niet helpen met praktijk ervaringen maar er zijn genoeg tevreden CT rijders hier die erg veel kennis bezitten