Ik heb nu sinds een half jaar een lexus is 200 exect uit 2002. (na de facelift, of eigenlijk radio update)
Ik heb hem gekocht met 145000 km op de teller.
hij heeft eigenlijk alle opties behalve cruise control.
hij is zwart met beige leder/alcantara bekleding
de auto bevalt me fantastich!
We zijn er net mee op en neer naar Italie geweest voor de wintersport en dat ging uiteraard prima.
Ik heb al een probleempje gepost mbt mn navigatie, maar toen werd me gesommeerd me eerst even voor te stellen
de zomer bandjes gaan er snel weer op. voordat ik dat ga doen, moet ik even de velgen stralen en coaten, want ook deze wielen hebben de bekende corrosie.
verder moet ik mn remmen gaan vervangen, deze zijn krom en trillen als ik rem.. dat is best gevaarlijk bij hoge snelheid, maar ik zal hierover wel in een ander topic iets plaatsen
ben van plan wat kleine aanpassingen te doen:
verlagen (waarschijnlijk alleen andere veren)
andere koplampen (angel eyes) in een koplamp zie ik condens, dus ik moet ze gaan vervangen denk ik
andere achterlichten
mogelijk ruiten tinten
tips en adviezen over bovenstaande aanpassingen zijn uiteraard welkom!
gr Jurgen - Maarssen
Ik heb hem gekocht met 145000 km op de teller.
hij heeft eigenlijk alle opties behalve cruise control.
hij is zwart met beige leder/alcantara bekleding
de auto bevalt me fantastich!
We zijn er net mee op en neer naar Italie geweest voor de wintersport en dat ging uiteraard prima.
Ik heb al een probleempje gepost mbt mn navigatie, maar toen werd me gesommeerd me eerst even voor te stellen

de zomer bandjes gaan er snel weer op. voordat ik dat ga doen, moet ik even de velgen stralen en coaten, want ook deze wielen hebben de bekende corrosie.
verder moet ik mn remmen gaan vervangen, deze zijn krom en trillen als ik rem.. dat is best gevaarlijk bij hoge snelheid, maar ik zal hierover wel in een ander topic iets plaatsen
ben van plan wat kleine aanpassingen te doen:
verlagen (waarschijnlijk alleen andere veren)
andere koplampen (angel eyes) in een koplamp zie ik condens, dus ik moet ze gaan vervangen denk ik
andere achterlichten
mogelijk ruiten tinten
tips en adviezen over bovenstaande aanpassingen zijn uiteraard welkom!
gr Jurgen - Maarssen