Hallo

• Onderwerp starter Onderwerp starter KWP
  • Startdatum Startdatum

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Hallo,

Ik wil me bij deze even voorstellen,

Ik ben Koen Peters, ik ben (bijna) 23.
Ik werk bij Toyota Dordrecht, al een jaar of 6.

Ik heb al 6 Toyota's gehad waaronder een zeldzame Corolla G6R, na deze auto heb ik tijdelijk een Yaris gekocht omdat ik deze voor een leuke prijs kon kopen. Aangezien ik vrij lang ben kon ik niet lekker zitten in de Yaris. In eerste instantie ben ik gaan kijken watvoor Toyota ik dan zou willen, na een tijdje te hebben nagedacht en wat gezocht op internet kwam ik er achter dat ik bij toyota niet zou gaan slagen. Ik hou van bijzonder en snel, dat gaat dus niet werken bij Toyota, Supra's zijn vaak afgetrapt en niet handig aangezien het mijn dagelijkse auto is. Boodschappen doen met een supra is geen optie aangezien je zo goed als geen kofferbak heb. Dus dan maar een Toyota aanverwant... Lexus zou het gaan worden, een is200 vond ik altijd al een hele mooie auto. Na wat revieuws te hebben gelezen kwam ik er achter dat dit als een wat trage auto benoemd werd. Toen kwam ik er achter dat dit model er ook in de 300 serie was. (had ik nooit van gehoord) Toen ging mijn hart sneller kloppen.

Het zoeken naar een mooie IS300 met weinig km was begonnen. Dat bleek erg lastig. In eerste instantie op zoek gegaan naar een handbak. Dat bleek nog lastiger, en daarbij kwam dat deze versnellingsbakken niet betrouwbaar blijken te zijn. Dus dan een automaat, maar ik moest en zou er 1 hebben waarbij ik zelf ook nog wat kon doen met versnellingen. Schakelen op het stuur was dus de optie.