Deze week is er een xenon lamp mee uitgescheden, nieuwe (super witte) besteld van Philips. Gelijk de koplampen maar drastisch aanpakken, aangezien hier vocht in komt.
Koplampen en voorbumper gedemonteerd om overal goed bij te kunnen. Randjes van de koplampen afgekit aangezien hier belletjes ontstonden toen ik de koplampen licht op druk had gezet. Het kwam bovenop uit de rand tussen glas en unit.
Ik had ook chrome knipperlichlampjes gehaald om zo het oranje in de koplamp kwijt te raken, helaas had ik de verkeerde.... De knipperlichten voor zijn met een steek fitting en ik had met een bajonet fitting gekocht, dus die heb ik maar in de achterlichten gezet. Binnenkort maar nieuwe !goeie! lampen halen voor voorin.
Ik had ook nog chrome lampjes gehaald om in de zij knipperlichten te zetten, ik wou gelijk de binnekant zwart spuiten en de oranje kapjes eruit halen om zo al het oranje van mijn auto af te krijgen. Maar ik kreeg de unitjes niet open. Ik ga ze zo maar in het hete water gooien om het toch voor elkaar te krijgen.
Ik heb mijn koplampsproei systeem ook iets aangepast zodat de koplampen alleen gesproeid worden als ik op de knop druk en dus niet als ik de voorruit wil sproeien.
Lekker bezig geweest met minder resultaat als gewenst maarja, je ben van de straat he....
gr. koen