Halloooo!:)

Robvdo

Hoort erbij
21 jul 2014
31
1
0
Hey Lui'tjes!
Mijn naam is Rob. Ik heb een eigen zaak, drogisterij, ben 29j en sport graag! Kom uit Limburg :)
Ik ben al jaren fan van lexus. Nu is het dan eindelijk zover! Ik kan er een gaan kopen 1 aug. Nu heb ik een hond van 70kg, een kangal, en is de is250 voor mij helaas geen optie meer! Maar niet getreurd, na lang zoeken, is de rx400h voor mij een ideale auto. Luxe, hoge zit, hybride, beige interieur, en genoeg power als het nodig is.
Het probleem is natuurlijk dat mijn gewenste optie's niet samen in een auto samenzitten.
zal er maar een apart topic even over aanmaken! haha Wel leuk al die verhalen over lexus hier!
groeten!
 
Laatst bewerkt:

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
ahh kijk nog een RX400H speurder. Das een flinke auto, met flink wat luxe. Success met speuren naar je eigen lexus
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom hier Rob! hoop dat je snel je wagen van je dromen vindt! Good luck!
 

Robvdo

Hoort erbij
21 jul 2014
31
1
0
dank u danku! heb op het rx forum al een topic aangemaakt met alle vragen waarmee ik zit, want ik heb al wat wagens op het oog! :))
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Succes, ik heb er bijna drie maanden over gedaan om de juiste te vinden ( voor 95% )
Ik kom regelmatig in Limburg wellicht een keer afspreken?
 

Robvdo

Hoort erbij
21 jul 2014
31
1
0
Leuk!! Als je overdag in de buurt bent:
* adres graag via pm :) koffie staat altijd klaar, werk praktisch elke dag, uitzonderingen daargelaten!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
^^ Mods, graag adres hierboven verwijderen ^^ Dat soort dingen kun je beter via pm doen Rob.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robvdo

Robvdo

Hoort erbij
21 jul 2014
31
1
0
Ach ik snap het, mijn excuses!
al was het een winkel, dus voor iedereen toegankelijk :)