Haperend geluid bij bellen CT200h

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Als ik mijn telefoon via bluetooth heb verbonden met mijn CT200h en een handsfree telefoongesprek voer in de auto valt een deel van elk woord dat de ander spreekt weg. Weet iemand hoe dit kan?
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
Heb je dit ook met muziek streamen ? Ik had dit namelijk wel, veel over gelezen.
ik heb de software geüpdatet en ik ben van alle haperende bluetooth problemen af !
 

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Heb je dit ook met muziek streamen ? Ik had dit namelijk wel, veel over gelezen.
ik heb de software geüpdatet en ik ben van alle haperende bluetooth problemen af !
Bedankt voor je reactie. Ik heb het alleen met telefoneren. Welke software heb je geüpdatet?
Die van de navigatie?
 

ErwinJDM

Stamgast
16 aug 2015
1.396
220
63
De CT200h komt er niet meer in voor helaas.
Ben je naar de E-Store gegaan ?

hier kun je voor een software update kiezen.
enige wat je moet doen is in je navigatie kijken welke versie je nu hebt. ( ik zie er namelijk niets bij staan over bouwjaren )
 

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Ben je naar de E-Store gegaan ?

hier kun je voor een software update kiezen.
enige wat je moet doen is in je navigatie kijken welke versie je nu hebt. ( ik zie er namelijk niets bij staan over bouwjaren )
Ja, heb de site bezocht. Kon geen update voor de head-unit vinden.
 

Sam_IS300h

Actief
8 sep 2022
297
170
43
Volgens mij levert de e-store sowieso enkel nog oude versies, en enkel voor auto's vanaf MY2014. Een CT 2011 moet echt aan de computer en betwijfel zelfs of er wel echt updates bestaan voor de infotainment zelf.. Dat is volgens mij gewoon één versie.
 

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Volgens mij levert de e-store sowieso enkel nog oude versies, en enkel voor auto's vanaf MY2014. Een CT 2011 moet echt aan de computer en betwijfel zelfs of er wel echt updates bestaan voor de infotainment zelf.. Dat is volgens mij gewoon één versie.
Ja dat vermoeden had ik al. Maar door te Googelen ben ik er denk ik uit. Het ligt aan mijn telefoon. Ik heb een Iphone 11 en hele volksstammen blijken dit probleem met dit type telefoon te hebben met telefoneren in de auto; ongeacht automerk. Één van de oplossingen die op het internet genoemd wordt heeft wel resultaat opgeleverd. In de instellingen van de telefoon moeten alle bluetooth apparaten worden ‘vergeten’, behalve de connectie met de auto. Daarna gebeld en de haperingen waren verdwenen. Ik weet nog niet of ik die handeling elke keer moet doen als ik met de auto verbind.