Harrie Beekmans (misschien een Lexus?)

11 dec 2012
256
0
0
Hallo allemaal,
Ik wil me hier even voorstellen. Ik ben Harrie Beekmans, 44 jaar, twee kinderen en een vrouw en eigenaar van een eigen bedrijf. Ik heb heel veel in Volvo's gereden, maar ik had last van mijn rug en sindsdien rij ik in hogere auto's. Met mijn rug gaat het beter, maar ik rij nog steeds in een Renault Espace 2.0T Iniale automaat uit 2010 die overigens prima bevalt. In tegenstelling tot het imago van die auto, heeft de mijne vrij weinig problemen. Toch wil ik wel weer iets anders, en het merk Lexus trekt mij toch wel. Daarom heb ik mij hier aangemeld, en ik ga ook nog een topic openen om jullie mij bij mijn keuze te laten helpen :rulez:

Ik hoop dat ik iets wijzer ga worden van dit forum, en natuurlijk ook plezier zal hebben! :hi:
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Welkom Harrie en succes met je keuze.

Een vriend van me heeft een paar Espace's, heerlijke reisauto maar ook hij heeft wel redelijk wat kosten gehad.
Een Japanner is in de regel betrouwbaarder.
 
11 dec 2012
256
0
0
Hoi,
Ja dat klopt! Dat is voor mij nog een argument om voor Lexus te gaan. Met de Espace kost het onderhoud minder dan bij mijn vorige Volvo's, maar dat komt ook omdat de volvo onderdelen belachelijk duur zijn! Maar nog niks echt duurs met de Renault gehad, op de keycards na die bij iedere poep en scheet kapot gaan! :(
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Hallo Harrie, ook van mij uit, van harte welkom, en heel veel succes met het zoeken, en op het forum.
 
11 dec 2012
256
0
0
Dank je wel, Andr?. Jij hebt ook echt een mooie IS!

Voor mij is het trouwens zeker dat er een RX komt. Nu nog een geschikte vinden... :p
 

redbaron

Actief
8 feb 2012
279
0
0
Hallo en welkom Harrie,
er was al een "dirty Harrie", maar nu is er een lucky Harrie, want hij reed een Renault die NIET stuk ging!
Alle gekheid op een stokje, vergeleken met een RX is bijvoorbeeld een Range Rover een tank. En bovendien een onderhoudsgevoelige tank die erg duur in onderhoud is. Bekijk gewoon regelmatig de sites van de Lexus dealers en het loont absoluut om ook in Belgie en Duitsland te snuffelen. En als je last van je rug hebt is stoelverwarming een must(of zit dat er al standaard op?) groeten van RedBaron
 
11 dec 2012
256
0
0
Hoi RedBaron,
Bedankt! Hahaha, inderdaad, de Renault heeft zich prima gehouden bij mij. Morgen gaat hij naar zijn nieuwe baasje, een werknemer van mij. Heeft nog geen 91.000 kilometer gereden, is een beetje vies, maar ziet er daaronder nog uit als nieuw. Rijdt ook nog prima... Over renaults die wel stuk gaan: ik heb ooit eens een Laguna 1 gehad... Hahaha...

Mijn RX heb ik uit Duitsland. F-sport, bijna alle opties en dus ook stoelverwarming. Dat heb ik in mijn 3 vorige auto's ook gehad en dat bevalt inderdaad goed. ben benieuwd hoe hij zich houdt... ;)
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
De RX zal zich prima houden. Hoop dat je rug weer helemaal beter wordt.
Welkom hier en veel plezier met je Lexus :hi: