HDD of niet?

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
559
1
354
63
Op Lexus.nl zie ik auto's als de mijne (IS 300h 13/14 Business Line Pro) te koop staan en waarvan gezegd wordt dat er HDD in zit. Nu ken ik dat van de Prius Executive Business die ik gereden heb en had ik toen snel door dat er inderdaad een HDD in zat. Van mijn Lexus heb ik geen idee of ik een exemplaar heb met wel of geen HDD erin....

Hoe kom ik daar nou achter? Iemand een idee waar ik moet kijken?
 
13 jun 2019
177
53
28
Kan me haast niet voorstellen dat er IS'en van 2013/14 zijn die zo'n HDD hebben als de good old Prius. De mijne van 2014 is de Luxeryline met Mark Levinson. Daar zit elk denkbaar accessoire op, maar (helaas) geen HDD. Wel 2 USB ingangen waar je dus een stick of een Ipod op zou moeten kunnen aansluiten. Overigens wordt mijn Ipod van jaren her niet herkend maar dat ligt niet aan de auto.

Ergo rij ik nauwelijks met muziek aan. Alleen DAB+ radio. Maar ook vaak zonder. Blijkbaar heb ik nu de muziek niet meer nodig om andere geluiden te overstemmen.
 

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
559
1
354
63
Foutje in de advertentie dan maar, te enthousiast met aanklikken van opties :grin: Kon me er ook al niks bij voorstellen, doorgaans hebben auto's weinig geheimen voor me.

DAB+ is erg prettig, veel fijner dan FM, ik luister vrijwel alleen Radio10 en van dezelfde het 60/70's station, heerlijk, en dan zachtjes op de achtergrond inderdaad...;)
 

ZonderZout

Nieuw hier
24 jun 2020
18
10
3
Als je een HDD hebt, zit er een knopje voor op je dashboard. HDD/aux bij mij. En dan kun je bij het afspelen van een CDtje een Record knop vinden. Pas zodra je minimaal 1 opname hebt staan, is HDD actief in het menu.
de vorige eigenaar had er een klassiek CDtje in staan. Erg mooi met de Mark Levinson audio!