Headers IS-F vervangen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

IS-F kuiken

Actief
15 apr 2021
218
195
43
Hallo iedereen,

Ik wil op termijn de OEM-headers laten vervangen van mijn IS-F en ben op zoek naar een betrouwbare partij die dat voor mij wil doen.
Ik kom al uit bij Supra-sport en CBS-racing maar dan is het dan ook.
Voorkeur is natuurlijk dat het partijen zijn die ervaring hebben met de IS-F .

Ben benieuwd of er nog meer opties zijn als de bovengenoemde 2 partijen.

Wil je daarna je IS F ook laten tunen? Die combinatie wordt vaker gedaan met een spruitstuk/uitlaat-wissel om het maximale aan vermogenswinst uit te halen. Als er een partij is die beide voor je kan verzorgen zou ik dat doen.

• Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken
Wil je daarna je IS F ook laten tunen? Die combinatie wordt vaker gedaan met een spruitstuk/uitlaat-wissel om het maximale aan vermogenswinst uit te halen. Als er een partij is die beide voor je kan verzorgen zou ik dat doen.
Ja ik denk zelfs dat het beste is. Daarom was ik in eerste instantie bij Suprasport beland en CBS racing had ik ook in mijn gedachten maar die zit wat uit de buurt.
Ook was er wat met de o2 sensoren die softwarematig geprogrammeerd moeten worden maar daar weet ik het fijne niet van.