Headlights IS300

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
naamloos.png






02-AZ-LI01-B naamloos.png





02-AZ-LI01-PBC-RF
naamloos.png




SKU:5029904
naamloos.png



SKU: 02-AZ-LI01-PBC-RF naamloos.png


SKU: PRO-YD-LIS01-HID-DRL-BK naamloos.png

SKU: 02-AZ-LI01-B
imagesV1ESSP22.jpg
SKU:121199
GetImage.ashx

SKU : 121210
GetImage.ashx


3LHP-IS30001JM-KS
 
Laatst bewerkt:

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Ik ben op zoek naar koplampen voor mijn IS300 SportCross vandaar dit topic.
Wat mij opvalt is dat meerdere bedrijven het voor doen komen dan hun de maker van een product zijn,
maar dat het telkens om dezelfde koplampen gaat alleen met een andere merknaam.
Ik zie in iedergeval geen verschil.
Als jullie nog suggesties hebben.
Mijn voorkeur gaat uit naar zoveel mogelijk origineel.
Black housing heeft de voorkeur.
Het lijkt erop dat deze moeilijk te verkrijgen zijn of vanuit het buitenland niet leverbaar naar Nederland.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik ben op zoek naar koplampen voor mijn IS300 SportCross vandaar dit topic.
Mag ik vragen waarom...vergeeld, wens tot projectoren, DRL, Angel eyes of puur black housing?

Overigens lees ik op de diverse collega sites niet al teveel positieve berichten over de kwaliteit... :grin:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Phaebo hier op het forum heeft de middelste... de andere varianten moet ik ook nog geinstalleerd zien... je zult het zelf moeten doen wil je blackhoused LHD koplampen voor de is300.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0


zoiets ?
moeilijk om te kiezen , zou ze moeten zien gemonteerd op de IS in de zelfde kleur om een goede inschatting te maken
maar dan blijft het nog een kwestie van smaak
maar ik snap je probleem , veel om uit te kiezen

http://www.dashzracing.com/headlights/

Dankjewel SC400nl voor het plaatsen van de foto's.
Wat ik geplaatst heb is niet definitief mijn smaak maar meer een verzameling van lampen die op de IS300 kunnen van wat ik gevonden heb tijdens mijn zoektocht.
Ik heb geprobeerd de schade te herstellen maar nu mogen er weer niet meer dan 5 attachments per onderwerp :mad:
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Mag ik vragen waarom...vergeeld, wens tot projectoren, DRL, Angel eyes of puur black housing?

Overigens lees ik op de diverse collega sites niet al teveel positieve berichten over de kwaliteit... :grin:

Bij mijn laatste APK is er gezegd door Louwman exlusive dat de verlichting de volgende APK niet meer doorkomen.
Nu konden ze de discussie nog voeren over wel of niet.
Het had te maken met het lichtbeeld en de reflectoren.
Eigenlijk vind ik alle lampen lelijk en was ik verbaasd dat een lamp meerder eigenaren kent.
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Phaebo hier op het forum heeft de middelste... de andere varianten moet ik ook nog geinstalleerd zien... je zult het zelf moeten doen wil je blackhoused LHD koplampen voor de is300.

Ik dacht dat ik gelezen had dat Phaebo de originele weer terug geplaats had vanwege de slechte kwaliteit maar ik kan mij vergissen.:grin:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Poeh...das een hoop geld, maar meestal (hopelijk) zie je de prijs terug in kwaliteit, ook niet geheel onbelangrijk. Zijn wel zeer fraai :rulez:
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Ze zijn zeer fraai, ook mooier zo zonder het oranje van het knipperlicht. Maar lees ik het goed, ruim EUR 1.100? Dat is echt heul veul. Wat kost origineel hier in NL, via de dealer? Nog meer?
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Dat is het hem nou net Lacor ik kom er gewoon niet achter hoe ik aan OEM kom.
Ik ga er wel vanuit dat als ze te krijgen zijn je snel een EUR 400 per stuk kwijt bent.
Maar ik hoop dat ik me vergis.
Ik informeer nog wel even bij de dealer.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
maar het lichtbeeld is slecht vw de reflectoren? meestal vw vergeling van het "glas" en dat is professioneel op te lossen voor 25 euro per lamp en 8 jaar garantie dmv coating
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Ik ga er wel vanuit dat als ze te krijgen zijn je snel een EUR 400 per stuk kwijt bent.
Maar ik hoop dat ik me vergis. Ik informeer nog wel even bij de dealer.
Zou me niet verbazen als je nog wat meer moet neertellen... Maar sowieso, met zulke prijzen zou ik zeker eerst de tips hierboven opvolgen, tenzij je reflector 'screwed' is..

Zie ook hier de zelfdoe resultaten van Alor:
http://vb.lexusforum.nl/forum/modell...-is-gen-1-en-2

Zou je het uitbesteden, probeer dan te regelen dat ze daarna een UV coating eroverheen spuiten.
 

Jurgen

Actief
26 dec 2013
164
5
0
Als je setjes importeert uit USA zit je ook met een Amerikaans lichtbeeld. Dit verschilt wel ten opzichte van het Europese lichtbeeld.
Je kunt natuurlijk zelf aan de klus qua blackhousen, op internet veel how-to's. Heb zelf op internet alles nagezocht qua leveranciers, je komt dan al snel in de 'foute' modelletjes zoals Audi R8-look etc, of mindere kwaliteit zoals TYC/Depo. Die modellen die jij wilt zijn in Nederland niet te krijgen.
 

Phaebo

Heel actief
19 okt 2011
505
13
18
Hallo

Ik heb de black house angel eyes variant. Welke opzich wel van goede kwaliteit zijn en ik nog steeds gebruik in mijn auto. Het enige is dat ik ze beplakt hebt met donker folie.
Hier een foto toen ik er nog geen folie op had.

066E73FE-62CC-4A22-9B60-5A7A507079F0-51382-000064EF950DDAFD.jpg


Omdat jij een is300 hebt zullen ze perfect passen. Op de is200 passen ze overigens niet gelijk moet wat gemodificeerd worden om ze passend te krijgen.
Het lichtbeeld van deze koplampen is ook goed voor apk. Ik had alleen in het begin wat last van vocht maar dit kwam omdat ik de stel motortjes niet had overgezet en niet goed had afgekit.

Hier trouwens nog een goed artikel over koplampen en licht beeld.

http://www.marcovw.nl/Woordenboek/k/koplamp/koplamp.htm

Het laatste voorbeeld in het artikel is trouwens wel goedkeur. Je ziet heel vaak dat koplampen met een lens er in, dat lichtbeeld hebben ( ook europese autos)

Het lichtbeeld mag dus volledig horizontaal zijn, horizontaal met rechts van het midden dat het schuin omhoog loopt, en het mag horizontaal zijn met rechts van het midden een stukje schuin en dan weer horizontaal. Zolang het lichtbeeld horizontaal is en of binnen het lichtbeeld 2 bevind is het goedkeur.