heb ik weer wat nieuws en dan

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
nou dat heb ik nu altijd als ik wat nieuws heb waar ik helemaal wild van ben gebeurt er wel wat mee , vandaag was dus die dag ik moest snel ff een boodschap doen , kids mee vrouw mee ,kids strontvervelend op de achter bank en ik zei de gek me maar rustig houden en tot tien tellen kom terug uit de winkel en doe de boodschappen in de kofferbak en kijk over de parkeerplaats uit , ik dacht nog der staat geeeneen dus ruimte genoeg van draaien stap in en de kids waren weer bezig doe mun gordeltje om tik de snow button in en keek achteruit in de spiegel achterruit was vies van de drek iets beslagen en aan de linkerkant van me stond een betonnen muur van zon meter of tien , ik dacht nog der is plek zat dus ff die mur in de gaten houden , ik rij dus achteruit en ik hoor me tog een knal staat er opeens zo'n nieuwe kia baby auto spierwit als de sneeuw op de parkeerplaats niet gezien dus , gevolg kia schade ik schuld de kids stil :rulez: van de schrik en ik ik was der wel zo flauw van bumper naar de kloten bumperbalk heeft beste klap gehad , was me het dagje wel weer NOTTTTTT
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
Owww das balen. Ik zou wel even wachten met repareren totdat dit weer over is.

Succes ermee
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het kan gebeuren :( maar dit weer vidn ik zelf ook maar niks als ik moet rijden (spelen is weer wat anders, maar liever niet spekgladde wegen op de snelweg)
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Is klote, weet je weeral waarvoor je kan gaan werken!!! :(
Als de bumper naar de kl*ten is en de balk geraakt is, hoe zag die kia er dan uit??

Misschien een kado tip voor onder de kerstboom h?...
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
dan moet je wel een heeele grote kerstboom hebben, ik vind het klote voor je hoor! Ik kan van zoiets ook behoorlijk ziek zijn, ik heb dat ook eens met een eerdere auto gehad.
Even voor de weet, er staat een blauwe is200 in onderdelen te koop op MP.

succes ermee!



gr. koen
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Sorry man!Ik hoop voor je dat de schade meevalt. :(
 

Green

Actief
30 aug 2010
302
0
0
kwp zei:
dan moet je wel een heeele grote kerstboom hebben, ik vind het klote voor je hoor! Ik kan van zoiets ook behoorlijk ziek zijn, ik heb dat ook eens met een eerdere auto gehad.
Even voor de weet, er staat een blauwe is200 in onderdelen te koop op MP.

succes ermee!



gr. koen
Dat klopt maar daar zit verf overheen.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Green zei:
kwp zei:
dan moet je wel een heeele grote kerstboom hebben, ik vind het klote voor je hoor! Ik kan van zoiets ook behoorlijk ziek zijn, ik heb dat ook eens met een eerdere auto gehad.
Even voor de weet, er staat een blauwe is200 in onderdelen te koop op MP.

succes ermee!



gr. koen
Dat klopt maar daar zit verf overheen.


o ok ja dat schiet dan niet op :neutral:


gr. koen
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
volges mij is het afbijt middel anders zou die hem niet in delen wegdoen dan was het een spray job en was die weer klaar , ik heb die gast al geemaild , maar hij spreekt geen tot weinig nederlands , dus heel moeilijk
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
neh nog niet wacht het slechte weer ff af en de feestdagen maar hou jullie op de hoogte moet trouwens wel zeggen , dat dan vrienden weer zeggen valt ja wel mee, oehhhhhh kan ik heelmaal niet tegen
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
laten we eigenlijk toch maar stiekem hopen dat ze gelijk hebben, want dan valt het echt mee.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Zonde van je auto, weet hoe kut je je dan voelt, maaaaaarrrrrr het kan altijd erger. Oorzaak was een verkeerd matje, dus........... ( maffe yanks) :X

suc6 met het aanhoren van die onbedoelde goedheid, nog een, het is maar blik hoor!!! Heb hiervoor bijna iemand op z'n giegel geslagen. :evil2:
 

Bijlagen

  • plexus.jpg
    plexus.jpg
    106 KB · Weergaven: 37

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
nou vandaag was het dan zover , ik moest de auto wegbrengen naar de dealer , om de schade te laten repareren , komt die gast aan met een ai go ik glijk lachen en hem gevraagd hoeveel gordeltjes er achterin zitten, zeg die man heel vriendelijk er zitten 2 gordels achterin , ik heel vriendelijk terug ik heb 3 kids en nu , nah toen kreeg ik ff een fijn stukje technologie mee :roll: een toyota avensis uit bouwjaar weet ik veel , maar goed wij de auto in en proberen maar :rulez: , als er nu nog eens een onverlaat zeg van ohja je hebt een toyota nou , dan komt dat niet goed :X
ik weet dat het appels met peren vergelijken is , maar goed wat een zwabberbak zeg kraken piepen en alles wat er maar bijhoort ik had een foto willen maken maar bij deze dus niet , en het mooist is nog we komen aanrijden staat er toch voor de receptie een spierwitte IS F klaar en ik maar stil hopen van dit kan niet waar zijn , verder dromen maar :D , woensdag of donderdag zou de auto weer klaar zijn foto's volgen nog
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hahaha die Joop,

Die klo** Avensissen worden ook in de UK gebouwd door idioten die ook volgens mij ooit de Rover Sd, Princess, Allegro, en aanverwante rotzooi bouwden.

Maar wat ik zo knap vind is dat alles volgens het Toyota systeem gebouwd wordt, zelfs dan nog weten die Engelsen een auto te verzieken . :D knap hoor!!!
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Kijk je nou uit met muurtjes in de sneeuw!!! :p


Ziet er netjes uit Joop!!! :photo:
Ik hoop voor je dat hij er voorlopig zo bij blijft rijden.