Heeft iemand hier ervaring mee ?

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Voor de buitenspiegels (zijn ze helemaal niet elektrisch in te klappen nu?) zijn er setjes bij Ali, maar alleen als je ze nu met een knopje in kunt klappen, anders doet zo'n setje ook niks.
 

Cadam

Nieuw hier
27 mrt 2021
5
1
3
De spiegels zijn volgens mij helemaal niet elektrisch en wil hiervoor iets aanschaffen eventueel.
Vroeger waren hier ook universele sets voor.
 

Cadam

Nieuw hier
27 mrt 2021
5
1
3
Hoi Goodfella010, Rotterdammert ?
Ik wel maar helaas ga ik niet verder want ik vind het wat onduidelijk.
Maar zekur bedankt voor de tip !!!
 

dennis1804

Nieuw hier
2 mei 2021
1
1
3
Hi Cadam,

Ik heb zo'n schermpje gehad in mijn CT200h, waar origineel een CT moveOn navi in zat. specs zijn ondermaats en niet waar ze mee adverteren.
in de instellingen is wel te zien dat het android 9 is maar de ui en iconen zijn gewoon van android 4/5 dus ze hebben alleen het versienummer aangepast.
en het schermpje lijkt ook niet echt goed tegen de warmte van afgelopen zomer te kunnen.
op een ochtend was het scherm linksonder gebarsten en later viel er ook een backlight uit waardoor de rechter kant van het scherm slecht zichtbaar was.
daarnaast was de behuizing niet recht waardoor er een gat tussen het dashboard en scherm te zien was.
afstandsbediening die er bij hoort was slecht en deed het bij veel apps niet.

maar voor de use-case die ik had (android auto met headunit reloaded) was het voor lange tijd een stuk beter dan de tomtom navi.
toch dit jaar weer het oude scherm er in gezet omdat ik een vermoeden had dat het schermpje wat teveel stroom gebruikte.

bijgevoegd foto met schermpje.
 

Bijlagen

  • IMG_20190619_202432.jpg
    IMG_20190619_202432.jpg
    431,6 KB · Weergaven: 95
  • Leuk
Waarderingen: United lexus society

Mathijs

Nieuw hier
8 mrt 2022
3
1
3
10.25" Touch Screen Lexus Ct200h Android Head Unit GPS Stereo Upgrade - Professional blog for car DVD GPS head units

10.25″ Touch Screen Lexus Ct200h Android Head Unit GPS Stereo Upgrade

Ik wil graag mijn Lexus ct200h car multi-media upgraden met bovenstaande en zoek iemand die dit ook heeft.
Verder zou ik mijn buitenspiegels willen upgraden naar elektrisch inklapbaar wat ze nu niet zijn !
Ik heb een aftermarket headunit van dit bedrijf en ben er erg tevreden mee.
Het enige probleem dat ik heb ondervonden is dat ik de unit niet kan updaten naar android 10 omdat de radio al in de auto zat toen ik hem kocht en het dus niet bij hun vandaan heb.
Ik heb het bedrijf gemaild maar krijg als antwoord dat ik geen update firmware van hun krijg omdat ik de unit niet bij hun heb aangeschaft😡.