help bij zware onderloping

lex2007

Hoort erbij
13 nov 2010
36
0
0
Nee ik denk wat ik ga doen is ik ga gewoon naar de VS en koop een andere auto.
Want het onweer wil echt niet stoppen elke keer stellen ze het uit het zou dinsdag stoppen maar nee dan nog 1 dag en nu zeggen ze dat het tot vrijdag stopt.
Ondertussen heeft mijn auto meer schade4 opgelopen zu zijn mijn velgen ook heel erg verroest dat het gevaarlijk wordt want het kan daardoor kapotgaan en dan gaan de wielen kapot en mijn auto valt op de weg.
Dat is alleen wat zichtbaar aan het roesten is andere dingen zoals lager of zo kan ik niet zien maar ik denk dat de auto te veel schade heeft om het te repareren.
Ik denk ik ga naar VS dan koop ik zo'n 2 de hands audi uit 1998 of zo met een CLEAN TITEL en dan heb ik iets meer betrouwbaar om mee te rijden want ik moet veel rijden voor mijn werk dat ik doe want ik moet bij mijn sponsers gaan dus het gaat me dat de auto betrouwbaar moet zijn.
Ik denk dat de Lexus het niet meer gaat halen het heeft teveel roest aan de bodem en binnen in de auto stinkt het ook zo erg en ik denk dat ik later veel grotere problemen gaat krijgen door roest die ik niet kan zien.
 

lex2007

Hoort erbij
13 nov 2010
36
0
0
Ik denk dat het beter zou zijn om de bodem te plijsteren met cement.
Vinden jullie dat een goede oplossing?
Want dat doet iedereen hier ze plijsteren met cement dan gaan de gaten dicht en het helpt want dan kan water echt niet bij het metaal bodemplaat komen.
Vinden jullie dat beter of niet?
Lat me weten A.U.B
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
daar hebik nog nooit van gehoord helaas... ben wel benieuwd naar de ervaringenvan mensen die het wel hebben gedaan!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Ja mien jong.. regent wel elke dag en overal ligt wel een plas water en het grappige is, je weet niet wat voor gat er in dat plas ligt hahahaha Maar het is niet zo erg... je merkt wel dat de wegen aangetast zijn...
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
@lex2007: Ik denk dat je er wijs aan doet zo'n eentje te kopen:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Mijn achterbuurman heeft er ook zo'n ??n, precies dezelfde kleur, automaat, roofrack, ook met ARB bumpers, snorkel, recaro stoelen en het hele spul er op, mooie kar

Zou er zelf ook wel zo'n eentje willen over een paar jaar als het weer hier ook zo extreem word.... dan wel omtoveren tot Lexus LX450 natuurlijk :mrgreen:... maar ja, ze geven ze niet weg, en die wegenbelasting is ook niet leuk :(
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Of deze :p
 

Bijlagen

  • ARCTIC~2.JPG
    ARCTIC~2.JPG
    5,8 KB · Weergaven: 44
  • ARCTIC~3.JPG
    ARCTIC~3.JPG
    103 KB · Weergaven: 42

lex2007

Hoort erbij
13 nov 2010
36
0
0
Nee die zijn niet goed voor mij want op deze corrupte vervloekte eiland zijn alle leefkosten behoorlijk hoog en de hoogste van de hele wereld.
Dus zo'n grote auto zuipt teveel benzine en het gaat niet goed zijn.
Dit jaar ga ik proberen naar Spanje te verhuizen of naar Nederland want het is hier echt niet meer bewoonbaar.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik denk dat hij het zelf wel allemaal goed weet. ik ben immers nog maar 22, ik zeg al niks meer ;)
 

lex2007

Hoort erbij
13 nov 2010
36
0
0
Ja sorry ik bedoel dit komend jaar want dit jaar duurt alleen maar een paar uren nog.