Herkenbaarheid door sticker?

Rob66

Hoort erbij
20 jun 2015
93
3
0
Is het een idee om een kleine luxe raamsticker met het logo van Lexus en het 'www adres' van dit Forum als tekst te introduceren? Ik weet niet of dit al door leden van dit Forum wordt toegepast, ik heb er niets over kunnen vinden. Zo kan het 'spotten' bijvoorbeeld ook een nieuwe dimensie/impuls krijgen. Deze sticker is dan tegen een gering bedrag aan te schaffen......
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Heb ik, ook aan de onderkant van m'n achterbumper. (wordt gezien als hij op de brug staat, en vrijwaard me van onzin)
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.723
464
83
Ik heb stickers.
Er zijn twee soorten stickers. Dome stickers en normale stickers. Beide bevatten geen website.
Er zijn ook kentekenplaat houders, daar staat de website op.

Deze kunnen verkregen worden door te doneren. Bij voorkeur kunnen ze worden afgehaald of verkregen op een meeting.


Er is een plan om een (voor zover mogelijk) geautomatiseerd systeem hiervoor te maken. Eerst moet er nog gedetailleerd worden bedacht hoe dit in zijn werk moet gaan, daarna moet het nog worden gerealiseerd. En er moet natuurlijk behoefte aan zijn, anders is het zonde van de tijd.
 
Laatst bewerkt:

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
IMAG1663.jpg en nog steeds apen trots
bedankt Mr van raamsdonk om mij hier weer even aan te herinneren :rulez:
:D:D:D:D
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Ook ik heb een sticker achter op de ruit zitten maar desondanks zie ik er geen rondrijden.
 
16 dec 2009
117
0
16
Heb ooit eens een kentekenmapje gehad maar die kan ook van Toyota zijn geweest, sticker zou wel cool zijn.