Het grote “kijk eens wat een leuk filmpje met een Lexus”-topic

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Deze vindt in wel opmerkelijk! Ik kan niet goed zien waar dit enorme project heeft plaatsgevonden, lijkt China of zuid Korea, maar respect voor het team, en de eigenaar. Ik denk dat het de waarde ver heeft overschreden. Maar zo zie je maar dat een bijna 20 jaar oude Lexus prima te restaureren is ;)

Deze vindt in wel opmerkelijk! Ik kan niet goed zien waar dit enorme project heeft plaatsgevonden, lijkt China of zuid Korea, maar respect voor het team, en de eigenaar. Ik denk dat het de waarde ver heeft overschreden. Maar zo zie je maar dat een bijna 20 jaar oude Lexus prima te restaureren is ;)
Het zal ongewijfeld erg veel geld hebben gekost. Maar het reultaat mag er zeker zijn!

• Leuk
Waarderingen: Bobusa
Zeer grondige ‘onderhoudsbeurt’, waow (y)
@Bobusa gezien de (geschreven) taal, zoals op de wand, kentekenplaat, etc. moet dit wel Chinees zijn. (Zuid) Koreaanse letters/tekens zien er anders uit.
Ik kan zelf geen Chinees en/of Koreaans lezen, maar herken wel uit welk land het afkomstig is.
Vergelijkbaar met het Spaanse en Italiaanse… snap er geen woord van maar weet wel of het Spaans of Italiaans is.
Volgensmij werken ze vanuit Maleisië.

• Leuk
Waarderingen: Bobusa