Het in topconditie houden van je Lexus

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Ondanks dat ik al h??l erg veel poetsspullen heb geprobeerd, en er dus ook al h??l erg veel na een 1e keer in de container verdween heb ik nu een geweldig product tegengekomen, heb er m'n lex, al mee vertroeteld, en idd een geweldig fijn en goed product.

het is een poets/conditioneer product op nano technology basis

zie www.otosjop.nl


@hube, als dit tegen de regels is verwijder dit topic dan please :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Regels?

8O

Welke regels?

8)

Ik heb er protech bescherming opzitten, behalve dat mijn buidel lichter is, merk ik daar weinig van.
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Op een ander forum waar ik ook actief ben is het nl tegen de regels om reclame te maken, ook al is het nog zo'n goed product, that's why.......


protech hebben wij ook ooit op een auto laten doen, en idd behalve een lege buidel, geen resultaat, bij dit spul geen lege buidel, en meteen voelbaar resultaat, het zit er bij mij nu tekort op om te kunnen zeggen hoe het op langere termijn werkt, maar de aanvangsresultaten zijn al vele malen beter dan welk goedje ik tot nu toe ooit heb gebruikt (en dat waren/zijn d'r heel veel geweest), ik ken een andere gebruiker van dit spul die het al even gebruikt en die is er zeer lovend over.............
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik poets al jaren auto's, en ik heb schijt aan al die teflon en pro tech behandelingetjes en weet ik veel. De auto's worden gewoon lelijk op den duur, vogelstront vreet er soms gewoon doorheen! :?

Auto was ik gewoon met Dreft, ontvet super, en voor vliegen en teer troep gebruik ik wat van dat chemischere spul

Ik gebruik gewoon turtlewax, en soms wat polijst of extra hardnekkiger schoonmaakmiddel op slechtere lakken.

Sommige mensen hier in de buurt beweren dat ik elke dag auto's sta te poetsen :wink: ....das niet waar! heb ik helemaal geen tijd voor :p
Maar al zou het net zoveel verdienen....

DSC02102.jpg


reflectiezijruit3.jpg


Auto van 10 jaar:

Poetsauto.jpg


Maar de Cadillac stond er gisteren ook niet slecht bij:

DSC00857.jpg


DSC04132.jpg


Dat is leuk poetsen zo'n auto met veel chroom, voor en na:

DSC00034-1.jpg


:wink:
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Ziet er heel goed uit Jelmer,

een ieder moet zelf weten hoe hij z'n auto poetst of onderhoud, ik poets al auto's sinds m'n 15e (en dat zijn heeeeeeeeeeeeeeel veel jaren :wink: ), om je een idee te geven m'n vorige auto kon je na 3,5 jaar alleen aan de matten en de km stand zien dat hij gebruikt was...... ik citeer uit de advertentie van de dealer "auto verkeert in absolute nieuwstaat", waar ik alleen maar mee aan wil geven dat ik heus wel weet wat goed is en wat slecht :wink:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Zelf poets ik vanaf me 13e, maar ik ben ook nog maar 20. Heb het ook een tijdje als werk echt gedaan. vond het wel leuk. maar slecht betaald en kostte veel energie

Ik heb er ook al velen geprobeert, maar ik zal deze ook eens proberen.

Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje nutteloos op mijn auto's om het beste poetsmiddel te zoeken, de lakken zijn allemaal niet mooi meer. Lexus moet eigenlijk ook eens een keertje van een nieuwe laklaag worden voorzien, en wat roest verwijderen.

Over een jaartje of wat wellicht als het financieel mogelijk is, Auto staat toch binnen bij mij
 

1Deleted

Actief
23 aug 2008
132
0
0
Jelmer zei:
Maar eerlijk gezegd vind ik het een beetje nutteloos op mijn auto's om het beste poetsmiddel te zoeken, de lakken zijn allemaal niet mooi meer. Lexus moet eigenlijk ook eens een keertje van een nieuwe laklaag worden voorzien, en wat roest verwijderen.

Over een jaartje of wat wellicht als het financieel mogelijk is, Auto staat toch binnen bij mij

Hier heb je voor de volle 100% gelijk in jelmer, je lak cq auto moet het inderdaad waard zijn, maar heb je de prijs van dit middel al gezien ?????, die is het alleen al waard om uit te proberen :D :wink:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ja zeker, ga hem ook bestellen als ik door me huidige voorraad heen ben. en dat duurt meestal niet lang :D

Maar Lexus staat binnen, dus erg vies word hij niet :lol: , Cadillac staat ook binnen, zelfs onder een doek, sjit!! die wordt dus ook nooit vies :wink: :p
En me Chevrolet wassen? daar doe ik niet aan hoor!, dat is alweer een jaar geleden, whahahaha :lol: