het is gebeurt... kop-staart botsing met de lexus :(

Nizzla

Hoort erbij
9 apr 2012
30
0
0
vandaag was er file, omdat er een kopstaart botsing was, 500m verder, heb ik toch niet een kop-staartbotsing :/
bumper voor naar de Kl**te en achter ook :(
hier zijn foto's:
 

Bijlagen

  • lexus is200 botsing 2.jpg
    lexus is200 botsing 2.jpg
    148,6 KB · Weergaven: 37
  • lexus is200 botsing.jpg
    lexus is200 botsing.jpg
    152,7 KB · Weergaven: 35

Nizzla

Hoort erbij
9 apr 2012
30
0
0
jaa is het :) gelukkig alleen maar de bumpers en de radiator bescherming maar de mercedes die achter op mij gereden is ,is nog niet jarig haha denk dat ik er een bodykit op ga zetten :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Het spijt mij dit te horen/zien. Alles verder wel goed met je?

Ik heb je topic verplaatst naar Lexus Algemeen.De schaduw link verwijder ik in een weekje, of na jouw eerste antwoord in dit topic.
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Inderdaad zonde !!!

Nizzla zei:
jaa is het :) gelukkig alleen maar de bumpers en de radiator bescherming maar de mercedes die achter op mij gereden is ,is nog niet jarig haha denk dat ik er een bodykit op ga zetten :)

Is voor vele het moment om te veranderen ;)
 

Nizzla

Hoort erbij
9 apr 2012
30
0
0
ben nog niet zeker maar de orgineele onderdeelen zijn duurder dann Tunings parts
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
ja, tenzij je tweedehands gaat natuurlijk.

Persoonlijk zou ik ook voor de degelijkerererere bumperkits gaan, zijn dan ook wel iets duurder natuurlijk.
 

Nizzla

Hoort erbij
9 apr 2012
30
0
0
jaa maar 2dehands bumpers vind je bijna niet of ze zijn beschadigt, en de kit die ik op heet oog heb ziet er degelijk uit :)
als je op ebay gaat en lexus is200 jdl bodykit ingeeft vind je hem normaal, ziet er gaaf uit :)
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Echt klote man! Ik weet inmiddels hoe het voelt om schade aan je stalen ros te hebben. Maar waarom moet je zelf de voorschade betalen? Ik heb ook al een paar keer kop staart botsing gehad en altijd moest degene die achterop reed alles betalen.



Nizzla zei:
ben nog niet zeker maar de orgineele onderdeelen zijn duurder dann Tunings parts


Dit is niet waar, uit ervaring weet ik dat de bumpers zo?n 300 euro kosten, en een bodykit nu bij showoff voor zo?n 750. Dan heb je er wel skirts bij, maar zo zie je, het verschil is niet heel groot.

Als je interesse hebt in een AIT replica TRD bodykit, laat het dan even weten, dan kunnen we een mooie prijs regelen bij showoff
 

Nizzla

Hoort erbij
9 apr 2012
30
0
0
omdat ik in het midden zat lol maar ben zelfstandig en mijn werkverzekering overneem de schade voor omdat het mijn privat auto is :)
en met de AIT replica TRD bodykit, heb je daar foto's van? zo ja kunn je ze me per pm stuuren? danku :)
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Sterkte en succes met je herstelwerkzaamheden. Gelukkig heb je niets. :hi:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
DAs vervelend! :( maar gelukkig mankeert er jou niks! dat is veel belangrijker!