Het verdwenen topic topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Uit: http://vb.lexusforum.nl/forum/algem...et-heb-je-een-bug-ontdekt-meld-het-hier/page8

quote Hube:
Iedereen mag zijn topic verwijderen op verzoek,dus ik ook.

In dit forum zijn jullie in onze winkel. Ik verwacht dan ook dat jullie je gedragen volgens de huisregels en het team respect tonen. Doe je dat niet, dan weet je wat de gevolgen zijn.

Wat ik in mijn priv? tijd doe met wie en hoe gaat jullie niets aan. Wat ik met jullie wil delen over wat ik in mijn priv? doe, is ook aan mij. Voorlopig heb ik geen behoefte om er nog maar enigzins verder over uit te wijden. En dat hebben jullie te respecteren.

Bij deze het laatste verzoek om nu terug naar de orde van de dag te gaan.

Beste Hube,
Om je topic http://vb.lexusforum.nl/forum/algem...et-heb-je-een-bug-ontdekt-meld-het-hier/page8 niet verder te bezoedelen, post ik het maar even hier.

Ik ervaar je reactie als behoorlijk gepikeerd en snap de toonzetting ook niet goed.

Waaruit maak je op dat de forumleden ('jullie' noem je het) het LF team niet respecteren? Voor de goede orde, er is slechts een vraag gesteld betreffende je (plots gearchiveerde) topic, welke uit beeld verdween na problematiek met verlaging en kennelijk nu ook lekkende schokbrekers (naar wat ik heb begrepen).

In welke zin staat een dergelijke (enigszins logische) vraag in verhouding met inbreuk op je prive-leven? Daarin is niemand geinteresseerd. Je hebt destijds ook zelf dat topic gestart toch? Misschien zijn forumleden oprecht geinteresseerd in lief en leed en voortgang betreffende je auto, immers, dit is toch een open forum waar we juist dergelijke zaken uitwisselen en ook meeleven? Als die vraag dan vervolgens ontweken wordt met geheimzinnigheid en op ClubLexus wel e.e.a. te vinden is, tja, dan kun je ook wat cynische grapjes erover verwachten.

Kennelijk heb je je redenen ertoe (qua archiveren), verder ook prima, maar kreten als 'onze winkel' lijken me niet bepaald van respect getuigen naar de (overige) forumleden. Dat zijn namelijk de mensen die deze winkel bouwen door inbreng en donaties.

Nogmaals, niemand is erop uit om het LF team (of jou) te schofferen, maar dat weet je zelf ook wel. Succes met je auto en hopelijk lost e.e.a. zich snel op. Take it easy man.

En als ik 't verkeerd zie hoor ik dat ook graag terug.Tis uiteraard tweerichtingsverkeer, nietwaar?
 
  • Leuk
Waarderingen: M3nace

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
mooi gesproken , keurig netjes
ergens begrijp ik maar al te goed dat je het even onzichtbaar hebt gemaakt en wat ik al eerder zei over als je de sleutel hebt , als ik spreek namens mijzelf
ja ik ben erg meegaand en geinteresseert hoe het met de GS gaat , ik kijk daar best wel tegen op als eigenaar van een oude Lexus
hoe je als pionier de GS H zo stijlvol weet te modden , ik herken dat uit mijn prelude jaren , ik was toen ook aan het pionieren en elke reactie goed of slecht heeft mij toen geholpen

maar net als velen hier vind ik jouw reactie wel iets wat ver gaan ...
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Mogelijk is het opgebouwde iritatie die nu niet zo handig geformuleerd naar buiten komt.
En dan bedoel ik de zin "In dit forum zijn jullie in onze winkel"
De intentie waarmee iets geschreven is kan anders opgevat worden.
Wat we hier wel van kunnen leren is dat je het beste direct openheid van zaken kunt geven.
Door te lang te wachten gaan dingen rondzingen.
Hube had kunnen zeggen dat er momenteel omstandigheden zijn waardoor hij zijn topic offline heeft gehaald en dat hij hier mogelijk in een latere fase op terug komt.
Klaar.
En Hube heeft misschien een inschattingsfout gemaakt door dingen op een ander forum te plaatsen die hij niet wilde delen met het lexusforum.
Zoals je weet kent internet geen geheimen.
Zodra je iets plaatst is het openbaar en kunnen mensen het vinden.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
U maakt gebruik van de server van Lexusforum.nl. Daarmee kom je in een gebied waar geen anarchie heerst, maar waar huisregels gelden.Dit gebied is van een bedrijf, namelijk Stichting Lexusforum. Dat maakt de omgeving niets anders dan een winkel waar je binnen komt. Daar heb je je ook aan regels te houden.

Bij deze herhaal ik nogmaals mijn standpunt en sluit ik het topic, want de discussie is er geen welke ik wens te voeren.
- Wat ik in mijn priv? doe en daarvan deel is aan mij
- Waar ik dit deel is ook aan mij.
- Op wie ik reageer is aan mij

Nu we even door basis rechten van de mens zijn gelopen, is het misschien duidelijk dat ik bepaal wat ik over mijn auto en mijzelf plaats. Ongeacht de reden en ongeacht de andere zaken.

Nu wordt ik op meerdere fronten lastig gevallen
- ongewenste whatsapp berichten
- ongewenste PMs
- Achtervolging op het forum over zaken welke mij alleen aangaan.

Dit heeft mij er toe doen besluiten dat of ik moet opstappen, of degene die mij lastig vallen dat moeten. Aangezien het eerste resulteert in de sluiting van geheel Lexusforum.nl, is de tweede optie enige relevante. Ik ga dan ook beginnen met het bannen van gebruikersaccounts.

Mocht je hier problemen mee hebben, je hoeft hier niet te zijn.

mvraamsdonkIS300 Er is vermeld dat het topic ivm met de onderhandelingen en contraproductieve reacties (auto door etalage rijden) gearchiveerd is.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.