Hey allemaal!

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Hallo,

Door het lange wachten op mijn ct200h ben ik maar eens gaan rondzoeken naar ervaringen en andere mensen die aan het wachten zijn. Zodoende hier terecht gekomen.

Vind het leuk om verschillende topics in de gaten te houden op deze site dus daarom mezelf nu ook maar eens geregistreerd.

Zoals velen heb ook ik de Lexus in bestelling staan als nieuwe leaseauto. Ik kom uit de buurt van Eindhoven en heb hem daarom ook in bestelling staan bij de Lexus dealer in Eindhoven. Met een klein gelukje nog net een Zwarte Business Line (zonder verdere opties) kunnen kiezen voordat de leasemaatschappij de prijzen ging aanpassen en hij daarom te duur zou worden voor m'n budget :)
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi en welkom, :hi:

Net een IS gekocht bij Eindhoven, Roel heeft me geholpen! Ik hoop de auto a.s. zaterdag te kunnen halen. Leuke dealer :)

Veel succes met "the wait"! :D
 

Frudle

Hoort erbij
10 mei 2011
42
0
0
Cool, mooie wagen. Roel heb ik zien lopen ja, Ralf heeft mij uiteindelijk geholpen.

Ik denk dat ik de CT beter een tijdje uit m'n hoofd kan zetten aangezien ze me hebben verteld dat hij pas in januari 2012 gaat komen :( Eerste prognose was augustus, en dat leek al een eeuwigheid!

Maargoed, niets aan te doen.

Alvast veel plezier met je nieuwe auto!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier! het wachten is nooit leuk, maar als je de auto uiteindelijk hebt, is het feest extra leuk! :D