hey allemaal

JulesH

Nieuw hier
2 nov 2022
2
4
3
Sinds een paar jaar heb ik een Lexus IS200 SportCross. Deze auto doet goed dienst als gezinsauto. Naast gezinsauto is het ook echt een hobby geworden om er dingen aan te veranderen. Zoals je op de foto kan zien zijn dat geen uiterlijke veranderingen. Ik zou graag kennis met jullie willen maken om informatie te delen en meer te weten te komen over deze mooie machine.

Groetjes Jules
 

Bijlagen

  • lexus1.png
    lexus1.png
    1,6 MB · Weergaven: 57
Laatst bewerkt:

Lextase

Actief
7 apr 2015
112
32
28
Leuk om je Sportcross hier te zien, JulesH. Mooie kleur ook. Ik ben niet zo'n knutselaar als jij, maar leuk om te lezen wat je er aan gedaan hebt. Welk bouwjaar is het en wat is je km stand? Ik heb een IS200 Sport, 8 jaar geleden gekocht met 6400 km (!) en wil nooit meer een andere auto.
 
  • Leuk
Waarderingen: JulesH

JulesH

Nieuw hier
2 nov 2022
2
4
3
De auto komt uit 2005 en hij heeft nu 170k op de teller staan. Toen ik hem uit Duitsland importeerde was dat 75k. Je kunt denk ik geen betrouwbaardere en fijnere auto hebben ;-)
 

zjelko

Actief
9 aug 2020
217
147
43
De auto komt uit 2005 en hij heeft nu 170k op de teller staan. Toen ik hem uit Duitsland importeerde was dat 75k. Je kunt denk ik geen betrouwbaardere en fijnere auto hebben ;-)
Welkom, ja hoor je kan wel net zo'n betrouwbare auto kopen maar dan alleen van hetzelfde merk :cool:
 
  • Leuk
Waarderingen: Lextase en JulesH