Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De D-4D (177 pk) is gewoon gevoelig, maar dat kan een TDI - CDI - CDTI- HDI - JTD enz. ook zijn.
De vorige generatie diesels van Toyota zijn gewoon uitstekend.
Maar het is niet alleen de motor. Versnellings bak is ook slecht di schakelt moeilijk nar eerste en 2de, ge hoort lavai van vliegwiel als je schakelt, eigelijk hadden ze moeten wachten met die model.
En dei lavai van dashboard toen ik gekocht had is da allemaal kwaliteit?? nieks van
Heb je toch echt de verkeerde gekocht.. Mijn GS300 uit 1996 heeft NOOOIT problemen gehad. Met niks! Ben de 3e eigenaar en heb alles erbij.. Heb ook nog nooit wat gehad, 1x met de stuurbekrachtigingspomp maar dat mag ook wel'is na al die jaren
Ik rijd best veel auto's ook nieuwe modellen van BMW/Audi/Mercedes, maar vind die automaatbak van mijn ouwe Lexus wel veeel beter schakelen dan van zown nieuwe Audi/BMW of Benz.. Zal dan is kijken voor een Lexus benzine.
Het is inderdaad pech hebben en in een diesel moet je gewoon ook net iets meer geluk hebben denk ik.. wij kunnen je helaas niet echt veel helpen bij dit.
Alleen de waterpomp en een remklauw in de laatste 40.000 km die ik zelf gereden heb. De eerdere 140K met een vorige eigenaar voor zover ik weet alleen een nieuwe versnellingsbak, onder garantie, vrij snel na aanschaf (kan gebeuren, exemplarisch).
Tot nu toe goed tevreden.
Ik kan me goed in Vagik verplaatsen. Je verwacht dat gewoon niet van een merk dat een dergelijk naam heeft. Maar ook daar horen blijkbaar maandagochtend modellen bij......