Hey ik ben Vagik

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Vagik zei:
lexus "kwaliteit" pfffff

Lexus en diesel gaan nog niet helemaal samen.

De D-4D (177 pk) is gewoon gevoelig, maar dat kan een TDI - CDI - CDTI- HDI - JTD enz. ook zijn.
De vorige generatie diesels van Toyota zijn gewoon uitstekend.

Maar jammer dat je er zoveel problemen mee hebt :(
 

Vagik

Nieuw hier
21 sep 2011
22
0
0
Maar het is niet alleen de motor. Versnellings bak is ook slecht di schakelt moeilijk nar eerste en 2de, ge hoort lavai van vliegwiel als je schakelt, eigelijk hadden ze moeten wachten met die model.
En dei lavai van dashboard toen ik gekocht had is da allemaal kwaliteit?? nieks van
 

GS300

Actief
27 apr 2011
266
0
0
Heb je toch echt de verkeerde gekocht.. Mijn GS300 uit 1996 heeft NOOOIT problemen gehad. Met niks! Ben de 3e eigenaar en heb alles erbij.. Heb ook nog nooit wat gehad, 1x met de stuurbekrachtigingspomp maar dat mag ook wel'is na al die jaren ;)
Ik rijd best veel auto's ook nieuwe modellen van BMW/Audi/Mercedes, maar vind die automaatbak van mijn ouwe Lexus wel veeel beter schakelen dan van zown nieuwe Audi/BMW of Benz.. Zal dan is kijken voor een Lexus benzine.
 

cruzcampo

Hoort erbij
22 mrt 2011
60
1
0
Tja Vagik dat is niet leuk, Ik rij zelf al 80000 probleemloze km ers met een is 220 sport. Zit trouwens alle dagen in mechelen (werk).
grts
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Het is inderdaad pech hebben en in een diesel moet je gewoon ook net iets meer geluk hebben denk ik.. wij kunnen je helaas niet echt veel helpen bij dit.
 

Vagik

Nieuw hier
21 sep 2011
22
0
0
ja ja die ouwe modellen zijn goed het is juist die is220d is slecht het mag nie voor lexus echt niet
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Alor zei:
Maar er zij genoeg 220 rijders zonder problemen zoals Blue eyes, ik ben bang dat je een maandag ochtend auto hebt....helaas.


Alleen de waterpomp en een remklauw in de laatste 40.000 km die ik zelf gereden heb. De eerdere 140K met een vorige eigenaar voor zover ik weet alleen een nieuwe versnellingsbak, onder garantie, vrij snel na aanschaf (kan gebeuren, exemplarisch).

Tot nu toe goed tevreden.


Ik kan me goed in Vagik verplaatsen. Je verwacht dat gewoon niet van een merk dat een dergelijk naam heeft. Maar ook daar horen blijkbaar maandagochtend modellen bij......
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Klopt en daarnaast is het ook een feit dat de diesels wat meer problemen heeft, dit erkent lexus zelf ook.