Hi

Kiredor

Nieuw hier
9 aug 2015
10
1
0
Hi allen,

Ik was hier al lid maar ben mijn username kwijt :)
Anyway; ik ben een huidig CT eigenaar die mogelijk naar de IS300h overstapt. Zou gaan om de F-Sport in mijn geval.

Ik hou jullie op de hoogte van een eventuele bestelling.

Cheers
 

Kiredor

Nieuw hier
9 aug 2015
10
1
0
Bedankt voor het warme welkom ;-) ;-)

Een update.
De IS300h is besteld in Sonic Titanium en "premium" navigatie. De aanhalingstekens doe ik expres ja :)....

Het was een lastige keuze maar ik heb toch voor de IS300H gekozen ipv de nieuwe Jaguar XE R-Sport doordat ik inmiddels gewend ben geraakt aan Lexus en het een prettig merk vind. Zo ben ik bijv. tegenwoordig een fan van de CVT.

Wat verder?
- Ramen rondom getint (tot het niveau dat het mooi blijft), ook voorramen.
- Uitlaatsysteem wordt zichtbaar gemaakt (met sierdelen) i.c.m. de originele diffuser van IS F-Sport. Dit is een experiment van mij en de dealer. Wat de uitkomst is? We zullen het zien in december....
- Verlaagd (mits ik de juiste veren kan vinden, dus dit staat nog op losse veren.. eh schroeven). Zie mijn post in het RS-R topic: http://vb.lexusforum.nl/forum/lexus...rsport/4252-rs-r-official-benelux-distributor
- B-stijl wordt waarschijnlijk gewrapped maar ben nog niet uit over hoe of wat. Mijn zwarte CT FSport heeft daar een carbon wrap, erg mooi maar staat niet optimaal bij de Sonic kleur verwacht ik dus dat ga ik later doen, niet bij aflevering.

The wait is on.
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Welkom ,een stap vooruit van CT naar IS
heel veel plezier met je nieuwe lexus
dat verlagen ......Tja ik kan alleen maar zeggen neem schroefveren en vraag naar ervaringen met bepaalde merken , clublexus heeft veel info
 

Rob66

Hoort erbij
20 jun 2015
93
3
0
Welkom!! Prachtige auto heb je besteld. We wachten met spanning op de foto's?
 

Kiredor

Nieuw hier
9 aug 2015
10
1
0
Thanks guys. Veren heb ik inmiddels gevonden, zodra er fotos zijn (december) komen die zeker!
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Er was nog iemand die dacht dat schokbrekers en RS-R veren kon.
Natuurlijk zegt de distributeur dat het kan šŸ˜ƒ
PM Hube anders even en informeer naar zijn ervaring.