Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kan iemand mij uitleggen hoe ik de wiellagers en de draagarmen van een LS 400 bwjr. 2000 controleer op te veel spelling e.d, wil graag controleren of deze na 10 jaar niet aan vervanging toe zijn.
Die wiellagers zijn in ieder geval lastig te merken. omdat de auto zo goed is gedempt heb je er weinig erg in. Nu rijd ik ook verlaagd en heb aardig wat rolgeluid en merk er dus nog minder van
Ik heb de mijne toen met een spin apparaat flink in de rondte laten draaien, doen hoorde je wel duidelijk dat er eentje bij mij stuk was. Verder had ik ook last van vibraties.
draagarmen hoor je vaak bij het afrijden van heuveltjes en dergelijke, ze bonken dan nogal. Je kan ook kijken of de bussen er niet uit liggen en desnoods even met een bandenlichter er tussen kijken of er abnormaal veel speling op zit. mag dacht 1mm zijn voor APK. Stofhoesen op de fusee met de spindle moeten ook goed dicht zijn, je kan ze goed controleren als je de draagarmen even los maak van de spindle. zo'n fusee moet niet te slap zijn en dus te makkelijk in allemaal hoeken kunnen worden gedraait, dan zit er vaak ook speling in.