IkWie gaf de aanstoot?

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
IkWie gaf de aanstoot?
The concept of “hansei,” a practice that emphasizes self-reflecting and meditating on mistakes to form a proper apology and set forth a prevention plan going forward, is considered common across traditional Japanese culture.
Autofabrikanten hebben zelf toegegeven dat het niet meer rendabel is om dat soort auto's op de markt te brengen door de enorme toename van veiligheidssystemen. Die basis aan systemen is al zo kostbaar dat de prijs voor een compacte auto hoger zou worden dan wat "de normale mens" ervoor over heeft. Daarom is er bijna geen enkele a-segment auto meer zoals een KIA Picanto of een Toyota Aygo (de Aygo X is toch alweer een maatje groter).Er zijn niet veel fabrikanten meer die het aandurven kleine, praktische auto's te bouwen voor een relatief lage prijs.
Een SUV is leuk, op het moment een sedan niet handig is…
Heb 4 kasten gekocht bij (ik noem geen namen) de winkel waarbij achterop de shirts van de medewerkers Bekijk bijlage 182377 staat.
Moest 2x op en neer rijden, want het paste niet in één keer in de sedan.
Na het in elkaar zetten, alle dozen en andere rommel naar het afvalbrengpunt gebracht, want het paste niet in de Otto.
Kijk, op zo’n moment is een SUV handiger (en dus ook leuker) dan een sedan.
Fijn weekend en geniet van je LEXUS![]()
Bekijk bijlage 182378Bekijk bijlage 182379Bekijk bijlage 182380
Maar je kan er wel onderdoor kijkenWat mij ook steeds meer begint op te vallen in het drukke verkeer is dat mijn uitzicht wordt belemmert door al die SUV's en bestelbussen
Maar je kan er wel onderdoor kijken![]()
Toevallig zat ik laatst - toen ik op vakantie was - in zo'n Camry taxi. Die taxibedrijven in het Engeland en NI rijden zich suf in zulke auto's.Ik zit er zelf wel eens over na te denken dat na mijn huidige auto ik misschien wel zou kiezen voor een Camry in een super uitvoering. Dan staat er geen L meer op de grille maar voor de rest is het niet afzien lijkt mij.