Hoe werkt de datasystem aircontroller???

Ren?

Hoort erbij
7 aug 2010
64
0
0
Deze keer heb ik toch wat hulp nodig. Vanmiddag de Celsior opgehaald nadat al het papierwerk klaar was. (Ja het is gelukt van Japan tot hier op de weg:)) De auto rijdt goed, alle motortjes in het interieur werken. Paar zaken die niet werken...een achterspeaker, de verlichting op de radio...de rest is naar het zich laat aanzien voor het moment ok.

Maar...naast de bestuurdersstoel is een datasystem airride controller ingebouwd voorzover ik kan zien een asg63x. Leuk ding (even alle knopjes getest) en ja de auto gaat omhoog, zet zichzelf terug in balans etc maar ik heb geen handleiding en heb geen idee wat het ding nu eigenlijk aan het doen is.Datasystems heeft geen Engelse manual dus daarom mijn vraag of iemand er ervaring mee heeft of mogelijk op een ander forum er iets over heeft gelezen.
Ik begrijp dat ik de auto heel laag kan krijgen met dit mini kastje maar vraag is hoe.

Verder nog een vraag hoe zou je de band kunnen verlengen van de FM radio. Die Japanners gaan tot 90.0 FM en als je 538 wilt hebben moet die toch echt iets verder. Iemand ervaring? Ik weet dat ik het in de UK kan laten veranderen maar misschien weet iemand een snellere oplossing?

Alvast bedankt!!!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Ik heb ook zo'n apparaat te koop liggen, alleen dat is ASE664. Dit is de jouwe als het goed is.

http://www.r-spec.com/electronics/asg/asg.html

Eerlijk gezegd zijn de beschrijvingen veelal in het japans.... :mrgreen: Maar bij de mijne zat hij ook niet.
Er zijn genoeg bedrijven die ze verkopen. kaizenmotoring bijvoorbeeld, misschien kunnen zij iets voor je betekenen.

But then again, er zitten maar 4 knopjes op, zo moeilijk kan het toch niet zijn? Wat het apparaat doet, Je kan er dus je rij hoogte mee veranderen, en als het goed is zitten er ook geheugenstanden in, hij past zich net zoals de originele luchtvering aan de rij omstandigheden aan, hij zit immers gewoon aan je originele computer gekoppeld.

Het duurt wel even voordat hij omhoog en omlaag gaat, want er zit maar een mini compressortje + leidingen in de LS standaard.