hoeveel inch velgen onder een is200

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hoi! ik ben een beetje aan het uitzoeken wat voor velgen ik onder me bak wil.
maar wat zijn de meningen van jullie 17, 18 of indien mogelijk 19 inch eronder?
wat staat zo een beetje het best?
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hehe dat is nog eens handig als je auto er wel bij staat :rulez:
me vorige auto's stonden er allemaal niet tussen!
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
ik heb 19inch en dan heb je ruimte over en ik heb hem voor 10cm verlaagd en achter 15cm

op een meeting in belgie was een fransman met 20inch maar dat gaf wel wat probelemen met aan lopen omdat die ook flink verlaagt was.
als je de goede et waarde hebt kunje doen wat je wilt dus.
en met een et van 45 voor en 35 achter op een 8,5j velg kom je altijd goed uit.

sucses met zoeken want je hebt heel veel kueze :)
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ah oke 19 inch is ook wel flink! das ook meer dan genoeg :D
maar het veert zeker nog behoorlijk weinig?!
en waarom heb je verschillende et-waardes?
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
ik heb helaas geen verschillende waardes maar dan komt je achter wiel verder naar buiten
ik heb et 45 voor en achter met 8,5j velgen voor zit het mooi met het plaatwerk gelijk en achter zitteen de wielen toch een stuk naar binnen dat zou ik kunnen oplossen met spoorverbreders en langere draadeindes maar als je toch nieuwe wielen koopt kun je r net zo goed rekening mee houden.
en als je een velg hebt met een rand dan word ie meestal ook dieper wat ik persoonlijk ook mooier vind.
ik heb wel een 225-40-19 band die getrokken op de velg zit.

en qua veerweg wat ik heb is idd niet veel. achter wel maar voor niet helaas.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ah oke op die manier ik vat hem! maarja wel dure bandjes voor een 19 inch zag ik alweer maar ik zit nu te asen op een 18 inch bellini bella special hyper silver iemand hier bekend mee?
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
weet nog niet of het voor die tijd lukt dat het eronder zit... maar ga wel goed komen het is vast niet de laatste meeting! hoop ik! :D
 

sharkman

Actief
29 dec 2010
154
2
0
Het is maar waar je voor gaat. Tot 20" is met wat werk mogelijk maar een IS rijdt verreweg het beste met 17" en alles boven de 18" rijdt gewoon bagger (een IS300 trekt dit al amper laat staan een IS200).
Heb ooit eens in een IS200 automaat gereden met 19" chromen velgens. Ding kwam helemaal niet meer van zijn plek en het was volkomen all show en no go (ik ken scootmobielen die beter van hun plek komen :D )