Hoeveel LS430 op het forum?

TijsT

Hoort erbij
29 mrt 2011
67
0
0
Zijn er op dit forum eigenlijk wel eens getallen bekend gemaakt over hoeveel Lexus-rijders er hier in totaal ingeschreven staan? Onderverdeeld naar model en type? Ikzelf ben vooral benieuwd hoeveel LS-rijders en met name LS430-rijders er op het forum ingeschreven staan.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Nee klasse 3 Jelmer, is zelfde als 2 alleen met anti-optilfunctie. Was al verplicht door de verzekeringen omdat de auto een vermogen kostte toentertijd, mijne was nieuw 108.000 euris :roll: .
 

handigneefje

Actief
29 mrt 2009
114
0
0
Kijk, is er nu een uitnodiging door 2 mede LS430 rijders??

De hangende kont komt inderdaad enigszins door de lijn van de auto maar toch denk ik ook door de iets lagere vering achter.

De andere 2 LS430 vind ik qua kleur erg mooi, het liefst had ik ook geen zilveren exemplaar maar het was helaas niet anders. Heb altijd gezegd dat ik geen zilveren auto wilde....kuch..! Zou voor mij best een aanleiding kunnen zijn om de auto te verkopen voor een andere LS (misschien wel een 460, heb een mooie gezien).

Zal binnenkort een aantal foto's plaatsen, wacht eerst even de 'huilende' boom op de oprit af. De boom is bijna uitgehuild waardoor het zin heeft om de LS430 door de wasstraat te rijden. Pas dan zal ik foto's maken en plaatsen (als dit lukt op het forum).

De meeting is 28 mei, weet nog niet wat er dan allemaal in de planning staat maar voorzichtig houd ik rekening met misschien wel een bezoek aan de meeting.

Vind het uiteraard geen probleem om met een Lexus expert (CT200) van te voren af te spreken en de gedragsregels op meetings :D door te nemen hahaha.

Groeten
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Jelmer zei:
Waarom zetten ze dat dan niet gewoon in de brochure? :(


Standaard af fabriek is klasse 2, maaaaaarrrrrrrrrrrrrr de verzekeringen eisten een klasse 3, en die werd later als accessoire ingebouwd, vandaar dat jij niks vind Jelmer in de paperassen. Simpel, geen klasse 3 geen verzekering. :hi: