Hoi, nieuwe Lexus rijder

Stan vG

Nieuw hier
16 mrt 2026
6
10
3
Beste mensen,

Ik ben Stan, nieuw hier op het forum en ook nieuw in de Lexus wereld.

Sinds kort (afgelopen zaterdag) trotse 3e eigenaar van een GS300 160 Prestige in de bijzondere kleur champagne.

Over smaak valt in dit geval te twisten maar de staat van onderhoud in combinatie met de aanschafprijs hebben mij overtuigd om voor dit exemplaar te gaan.

Groetjes en tot op het Forum,

Stan.

Welkom Stan en gefeliciteerd met je GS!! Een hele fijne wagen. Over smaak valt niet te twisten, de kleur champagne staat dit model overigens prima (y)

Veel fijne en veilige kilometers gewenst en vergeet niet dat de auto op blokken staat als je wilt gaan touren..... het zal je maar gebeuren :eek:

Welkom in de gezelligste familie van NL!!
Je beweert een GS te hebben gekocht, bewijs dat eerst maar eens (met veel fraaie foto's).... :ROFLMAO:

Welkom Stan!
Mooie beige GS heb je.
Meer foto's doen het altijd goed hier :D

Is er een reden dat ie op bokjes staat?
Of doe je het onderhoud zelf en kwam je er net onder vandaan :cool:

Welkom Stan en gefeliciteerd met je GS!! Een hele fijne wagen. Over smaak valt niet te twisten, de kleur champagne staat dit model overigens prima (y)

Veel fijne en veilige kilometers gewenst en vergeet niet dat de auto op blokken staat als je wilt gaan touren..... het zal je maar gebeuren :eek:
Dank! Hij staat inmiddels niet meer op bokken hoor, ik was gewoon nieuwsgierig naar de kant die ik nog niet gezien had. Is gelukkig niet zijn slechtste kant.

• Leuk
Waarderingen: Raymond Schrave
Welkom Stan!
Mooie beige GS heb je.
Meer foto's doen het altijd goed hier :D

Is er een reden dat ie op bokjes staat?
Of doe je het onderhoud zelf en kwam je er net onder vandaan :cool:
Kwam er net onder vandaan inderdaad. Geconstateerd dat los van nieuwe remschijven/blokken aan de voorkant er verder saai weinig te doen valt. Alleen de rubbers van de onderste draagarmen aan de voorkant hebben wat scheurtjes maar zijn nog niet door. Ga ze wel vast bestellen want het viel me op dat als je ze een beetje betaalbaar wilt hebben je geduld nodig hebt.

• Leuk
Waarderingen: quattrootje