Hoi

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Even voorstellen mijn naam is Ton en ik kom uit het zuiden (Dongen) vanaf eind April ben ik in het bezit van een CT 200h business line kleur zwart, bekleding ivory stof, opties hard disc drive navigatiesysteem.
Tot nu toe bevalt de auto ons zeer goed en hoop er nog lang plezier van te hebben. :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Ton,

Welkom op het forum :) Helaas heb je onze meeting in mei gemist, deze was namelijk in Dongen bij Showoff Imports.

Heel veel plezier op het forum, ik hoop dat jullie veel plezier met de auto hebben!
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Welkom op het forum! Ik verwacht mijn CT begin volgend jaar, ook een business line met ivory stof. Deze combinatie stond nergens bij de dealer, dus als je wat foto's hebt, zou je er dan een paar kunnen plaatsen?
 

Kopske

Actief
19 jun 2011
369
12
0
Re: foto's

Jay_Kay zei:
Welkom op het forum! Ik verwacht mijn CT begin volgend jaar, ook een business line met ivory stof. Deze combinatie stond nergens bij de dealer, dus als je wat foto's hebt, zou je er dan een paar kunnen plaatsen?
Jay-Kay het heeft even geduurd maar hier zijn ze dan :photo:
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Dank je wel Kopske! Het kleurverschil tussen de bekleding van de stoelen en de binnenbekleding is gelukkig kleiner dan ik dacht te zien op de verschillende Lexus configuraties. Zo zie je maar dat de werkelijkheid vaak anders is dan de theorie :)