Huanghai Landscape V3 (Lexus RX)

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Iedereen met een klein beetje verstand van auto?s herkent deze SUV direct en zonder erbij na te denken: een Lexus RX.

Yeah right!!!!!!!!!!!

Wij presenteren U de Huanghai Landscape V3,

De basismotorisering is een 2.0 liter viercilinder en daarnaast zijn er nog een 2.4 benzine en 2.5 diesel leverbaar, allemaal uit de keuken van Mitsubishi. De auto die als 4?2 en 4?4 leverbaar is weegt 1306 kilogram en is 4620 mm lang, 1860 mm brede en 1830 mm hoog. De 2.4 uitvoering heeft een topsnelheid van maar liefst 160 km/h.

Huanghai_Landscape_1.jpg


Ik zou zeggen, lekker in China laten, voor chinese tomatensoep ga ik naar de chinees, die ga ik toch ook niet zelf maken?? Kans op import in NL, mwoaaahh laat hem maar hetzelfde lot geschieden als de plagiaat X5 die achter de douane in Rotterdam staat weg te rotten.
 

Bijlagen

  • Huanghai_Landscape_2.jpg
    Huanghai_Landscape_2.jpg
    17,1 KB · Weergaven: 47
  • Huanghai_Landscape_3.jpg
    Huanghai_Landscape_3.jpg
    26,2 KB · Weergaven: 50

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Ze zouden hem Rexus moeten noemen, heet ie toch nog Lexus in het chinees :D :D

Sambal bij?

Schaamteloos is nog netjes uitgedrukt,...... legellecht op kopieelmachine gekopieeld
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
11 dec 2012
256
0
0
Vind het geen lelijke auto, gewoon Lexus velgen en logo's er op, en je bent een knappe als je het verschil ziet!

Zo heeft mijn broer, die al een paar jaar in Indonesi? woont, een Toyota Harrier 2.4, precies hetzelfde als de RX, maar andere motoren en goedkoper! Oh ja, de dealer kon er ook nog een Lexus van maken voor hem... :p :rulez:
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Harrie Beekmans zei:
Vind het geen lelijke auto, gewoon Lexus velgen en logo's er op, en je bent een knappe als je het verschil ziet!

Zo heeft mijn broer, die al een paar jaar in Indonesi? woont, een Toyota Harrier 2.4, precies hetzelfde als de RX, maar andere motoren en goedkoper! Oh ja, de dealer kon er ook nog een Lexus van maken voor hem... :p :rulez:

Die zag ik in Maleisi? ook veel rijden inderdaad. Maar niets mis met Toyota, Lexus is ook alleen maar opgericht omdat het image van Toyota niet genoeg bij de luxe uitstraling van de grotere en luxere auto's paste. Sommige auto's zijn dan in bepaalde werelddelen onder de noemer Lexus verkocht en in andere werelddelen onder Toyota (IS200/Altezza en ja, ik weet dat het blok verschilt) Honda doet hetzelfde met Acura, Nissan met Infiniti, Mazda met Xedos enz.