Hybrid health check

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

hybride healt check kun je ook zelf.
met een OBD reader en de app dr. Prius.

het kost je ongeveer een kwartiertje, de app vertelt je wat je moet doen. Je moet de accu laden dmv gas en rem tegelijk intrappen bijvoorbeeld. ook alle verbruikers aanzetten op den duur.
het is alweer een tijdje terug maar je kunt het dus zelf. ( ik vind het wel "grappig" )
 
hybride healt check kun je ook zelf.
met een OBD reader en de app dr. Prius.

het kost je ongeveer een kwartiertje, de app vertelt je wat je moet doen. Je moet de accu laden dmv gas en rem tegelijk intrappen bijvoorbeeld. ook alle verbruikers aanzetten op den duur.
het is alweer een tijdje terug maar je kunt het dus zelf. ( ik vind het wel "grappig" )
Leuk om te weten behalve dat je dan geen garantie en certificaat hebt. En je moet de info wel snappen... Dat kunnen 90% van de eigenaren niet denk ik.
 
Leuk om te weten behalve dat je dan geen garantie en certificaat hebt. En je moet de info wel snappen... Dat kunnen 90% van de eigenaren niet denk ik.
je hebt gelijk hoor ! Maar je krijgt wel in Jip en Janneke taal te zien welk percentage er nog over is :) maar idd... leuk voor de leuk !
 
  • Leuk
Waarderingen: SebastiaanBelt