Hybride accu

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Beste leden,
Ik heb d.m.v een dongle en een app (dr.P..) de status van mijn hybride-accu kunnen monitoren. De bijgevoegde foto is een screenshot waarop allerlei waarden staan waar ik geen verstand van heb. Kan één van jullie mij uitleg geven en wellicht ook vertellen of deze waarden iets vertellen over de staat van mijn hybride-accu? Bij voorbaat dank.
 

Bijlagen

  • IMG_4830.png
    IMG_4830.png
    151,2 KB · Weergaven: 86

yeahello

Hoort erbij
1 mei 2023
47
39
18
Leuk. Had ik een half jaar geleden ook met m’n Prius gedaan. Ook via die app de hybrid health check gedaan en de accu was nog 62% en in goede conditie. Auto was 11 jaar oud en had 313.000 km op de teller.

Met alleen een screenshot is het lastig zeggen, maar het ziet er volgens mij wel goed uit zo.
 

Banu

Hoort erbij
5 mei 2019
54
25
18
Leuk. Had ik een half jaar geleden ook met m’n Prius gedaan. Ook via die app de hybrid health check gedaan en de accu was nog 62% en in goede conditie. Auto was 11 jaar oud en had 313.000 km op de teller.

Met alleen een screenshot is het lastig zeggen, maar het ziet er volgens mij wel goed uit zo.
Dank voor je reactie. Mijn Lexus CT van 2011 heeft inmiddels ca. 230dkm gelopen, heb hem nu 4 jaar en heb er zelf ca. 30dkm mee gereden. Hij bevalt me uitstekend, maar was wel benieuwd naar de accu-conditie.😊
 
Laatst bewerkt: