Iemand ervaring met aftermarket Navigatie?

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Is zeker geen origineel dan was ie 6 keer zo duur geweest.
Denk dat het chinese makeladei is.
Persoonlijk ben ik daar niet zo weg van, gaat namelijk vaak niet langer dan een jaartje mee....
Draait op windows ce dus de navigatie zal van tom tom zijn of van garmin oid.
Ziet er verder wel mooi uit en de prijs is oke.

Om er werkelijk achter te kmen of het iets is zou ik je adviseren eens te vragen of je het werkend kunt zien.
Daarbij kun je het dan ook zelf ervaren, loopt het soepel of is de processor te traag.

Weet jiet ofnie werkelijk plug & play is, heb zelf namelijk een pioneer avh8400bt in mijn eerste generatie is gebouwd en dat was een drame kosten nog 325 euro voor een beatsonic module...
Als dat hier ook het geval gaat zijnis het toch zonde van het extra geld dat je erin moet stoppen.
Zou dat wel even navragen alvorens te kopen.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Ik heb de Flyaudio, het heeft zijn beperkingen, maar komt dicht bij het origineel.

Ook CE5, dus vrij te kiezen. Apparaat uit 1e posting heeft IGO, dat is een mooi systeem.
Zoals gezegd kan je ook Tom TOm etc. kiezen. Als het maar Windows CE software is.

De Flyaudio kost 1899 euro.
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
De Flyaudio kost 1899 euro.

denk dat we daar het verschil dan ook te pakken hebben.
heb gekeken naar flyaudio en ik moet zeggen dat het er erg gelikt uitziet hoor.
de navigatie ed komt inderdaad erg dicht in de buurt van de is250 van mijn vader die de normale fabrieks navigatie heeft.

het systeem van de topicstarter wil ik dan ook zeker niet afkraken oid maar het zal het niet halen bij dit systeem vrees ik.
neemt niet weg dat het een nette oplossing is voor iemand die een gewone standaard radio zonder navigatie heeft.
igo is goed heb dit ook een tijdje op mijn becker gehad en werkte destijds al lekker dus zal nu nog zo zijn.

mijn advies en daar blijf ik bij, zorg dat je het systeem werkend kunt zien en probeer het gewoon eens voordat je besluit het apparaat aan te schaffen
kijk daarbij niet alleen naar hoe het eruit ziet maar zeker ook naar de afwerking, funkties bedienen enz enz.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Voor de prijs van de flyaudio koop je dus 3 en een beetje dit systeem.

Ik zou toch eens willen weten welke ervaringen men daarmee heeft. Het is namelijk een mooie goedkope oplossing, misschien hangt er wel een risico aan, maar mocht dat uiteindelijk meevallen, dan lach je. Valt het tegen, dan heb je 600 euro weggegooid. Daar kom je makkelijker overheen dan 1899 te betalen voor flyaudio en er dan achter komen dat dat niet is wat je eigenlijk wilde.

Maar goed, flyaudio kan men nu eenmaal in actie zien bij een paar van onze forumgebruikers. Deze (nog) niet.
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Zit inderdaad met dezelfde vraag ben daar wel benieuwd naar....
Zelf zit ik te denken om dvd schermen in de hoofdsteunen te zetten de kids.
Kom er heel veel tegen maar wat is nu duidelijk zooi en wat niet? Zijn er hier nog ervaringen mee bij jullie?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Kom op de meeting langs, daar zullen er vast een paar zijn die het ingebouwd hebben. Dan kan je ook gelijk de oplossing van anderen zien.
 

patriekske

Actief
1 apr 2012
311
3
0
Woon in de buurt dus zou kunnen er is maar een maar....
Heb die dag een vrijgezellenfeest maar krijg daar nog info over het hoe en hoelaat.
Wellicht te combineren.

Is overigens wel op het terrein van onze grootste concurent in de regio ....
Hahaha
 

ma1ne

Nieuw hier
16 apr 2012
8
0
0
Hoi eightysix, heb je wel een 2009 model? Ik zag je post en was gelijk enthousiast maar ik heb een 220d uit 2006 :( helaas.
 

ma1ne

Nieuw hier
16 apr 2012
8
0
0
Beter niet doen dus. Kan ook niet anders. Ik lees over de Flyaudio al wisselende berichten en deze is nogeens 3x zo goedkoop :)
groeten
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik heb deze idd vorig jaar ook al gezien alleen wist ik ook niet wat ik ervan moest verwachten.. in amerika zijn er volgns mij al mensen die het hebben... maar ik heb het niet meer meegelezen dus kan je ook niet vertellen hoe en wat.


de flyaudio hebben we hier op het forum wel goede ervaringen mee...