Iemand ervaring met StopTech remblokken op IS200?

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Ik overweeg om StopTech Sport remblokken te monteren op mijn IS200 als de huidige versleten zijn.
http://www.fullcartuning.nl/zoekresulta ... intType=26

Heeft iemand van jullie ervaring met die remblokken?

Vooraan heeft mijn IS200 Bosch schijven en achter OEM voorzover ik weet.

Op mijn Honda S2000 heb ik goede ervaringen met EBC Yellow en Ferodo DS2500 icm OEM schijven maar die kan ik niet vinden voor de IS200.
 

DirkR

Hoort erbij
26 jul 2012
75
0
0
Zelf geen ervaring met de StopTech remblokken.

Heb zelf ook lang gezocht naar DS2500 pads maar die zijn niet te verkrijgen voor IS200.
Ik ben uiteindelijk gegaan voor EBC Redstuff, erg blij mee. Remt aanzienlijk beter, en zijn ook bestand tegen hogere temperaturen.

Ik heb ze besteld via showoff imports, ff een mailtje sturen ipv online bestellen, krijg je misschien nog lexus-forum korting.
 

sharkman

Actief
29 dec 2010
154
2
0
Stoptech schijven zijn super (lichtjaren beter dan alles van EBC) de blokken zullen ongetwijfeld ook top zijn aangezien Stoptech een paar heel grote firma's over heeft genomen en daarbij heel selectief te werk gaat (in tegenstelling tot Brembo).
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Ik heb zojuist de StopTech remblokken besteld, dan heb ik ze in ieder geval op voorraad liggen wanneer ik ze nodig heb.
Ik zal mijn ervaringen met deze blokken op het forum plaatsen maar eerst de huidige blokken oprijden.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ik heb de Stoptech blokken en ben tot nu toe wel aardig tevreden. Heb echter geen vergelijking met (nieuwe) OEM of anders. Ook nog niet de kans gehad het circuit op te gaan of zo. Voor straatgebruik zijn ze meer dan voldoende.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
j2jedi zei:
Ik heb de Stoptech blokken en ben tot nu toe wel aardig tevreden. Heb echter geen vergelijking met (nieuwe) OEM of anders. Ook nog niet de kans gehad het circuit op te gaan of zo. Voor straatgebruik zijn ze meer dan voldoende.

Dank je voor je reactie. Vandaag mail ontvangen van Fullcartuning dat de blokken waarschijnlijk maandag bij hun zijn dus ik verwacht ze in de loop van volgende week bij mij zijn.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Tot nog toe nog niet veel remstof op de velgen gezien; ze zblijven gewoon zilvergrijs. Of alle 4 remmen geven evenveel remstof af. Mijn Charade had daar wel heel erg last van remstof.
Dus mijn eerste indruk (na een jaar) is dat ze weinig remstof af lijken te geven. Heb het echter niet gemeten of echt bijgehouden.
 

NIEKIS200

Actief
26 nov 2010
232
0
0
Ik heb niet meer zolang met de Stoptech blokken gereden, want heb de IS200 ingeruild maar ik was er tevreden over. Ze piepen niet en remstof is niet extreem veel, ligt natuurlijk ook aan je rijstijl.

Had enkel nog maar de Stoptech blokken vooraan, achter waren de blokken nog te goed om ze eraf te doen.
Heb dus nog een setje voor achteraan over, was ik even vergeten.................