Ik ben Hansadel en rijd Lexus UX250H 2023 de nieuwste uitvoering met touchscreen ,Prima auto, zuinig en eigenlijk niets dan goeds.

Hansadel

Nieuw hier
26 mei 2025
1
1
1
Kan iemand mij uitleggen hoe ik het thuisadres in het navigatiesysteem van de Lexus plaats ( dus niet van de apple car play )

• Leuk
Waarderingen: Yoyoman
Noblesse oblige Hans ;)
Welkom op ons onvolprezen forum.
Allereerst zijn wij dol op digitale beelden van je UX en daarnaast veel veilige, probleemloze en bovenal plezierige kilometers toegewenst.
Voor wat betreft je vraag: Ik heb eerlijk getikt geen idee. RTFM zou ik willen tikken :geek:
Mijn NX heeft inmiddels de eerbiedwaardige leeftijd van 9 jaar bereikt, is de onboard navigatie hopeloos verouderd dus heb ik nooit de moeite genomen om de gebruikers handleiding voor de navigatie uit te pluizen.
Ik gebruik de app 'HERE WeGo' en daarin is het instellen van je thuisadres kinderlijk eenvoudig.

• Leuk
Bladzijde 30 van de handleiding van de navigatie (van een UX2021) zegt het volgende (maar de handleiding van je eigen UX downloaden kan op Lexus.nl):

Bijlagen

• Scherm­afbeelding 2025-05-26 om 07.53.30.png
    Scherm­afbeelding 2025-05-26 om 07.53.30.png
    1,2 MB · Weergaven: 28
  • Leuk
Waarderingen: Yoyoman, Johno en Bobusa
Welkom op het forum.

Heb je ook foto's van je UX? Hopelijk lukt het met de beschrijving van Lexus4me om het thuisadres te registreren.

• Leuk
Ik weet niet waar je woont ik heb een oude UX 250H F-Sport dus zonder touch screen maar eventueel kan ik je wel helpen er mee kan of in real life? (als je een beetje in de buurt van mij zit) of anders via WhatsApp video bellen dan coach ik je er zo doorheen.
Maar ik ben nu nog op vakantie dus na dit aankomende weekend kan ik.
(foto van eergisteren nu kouder), 💥😎

Bijlagen

• IMG_20250530_151756536_HDR.jpg
    IMG_20250530_151756536_HDR.jpg
    788,8 KB · Weergaven: 14