Ik dacht: dat heb ik weer, maar........

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Wilde remklauwstickers bestellen bij motogfx.com. Moet je een PayPal account hebben. Had ik nog niet, dus ik denk: ik maak ff een account aan. Niet dus. Pakt PayPal m'n postcode niet. Is een bekend probleem als ik google. Heb geen adres in NL kunnen vinden die ze kan leveren. Iemand enig advies/hulp? Of doe ik iets niet goed?
 

Zer0ne

Actief
25 jan 2015
498
66
28
Je hebt nog een redding, online/prepaid creditcard. Www.3vcash.nl is een van de websites die zulke services aanbiedt.
Met iDeal opwaarderen (het was dacht ik, bijv.) ?22,50 voor ?20 bruikbare tegoed. Of dat je gewoon de daadwerkelijke waarde hebt maar bij elke transactie een x % boven je aankoop bedrag komt welke naar 3vcash gaat.
Succes iig.šŸ‘
 

henkyap

Actief
3 nov 2014
210
17
18
Stickers bevallen goed. Vind het een goede toevoeging. Hier een :photo:
b7b33m.jpg
 

Dirkdeluxe

Nieuw hier
17 dec 2015
19
1
0
Geen idee wat misgaat bij PayPall. Zie het idd vaker als klacht. Soms doet ie het de volgende dag weer wel. Iig dubbelchecken of je land etc. goed is ingevuld.

Het is inmiddels gelukt om iets te bestellen elders lees ik, maar dat Paypal-probleem komt me bekend voor.
Voor zover ik me kan herinneren heeft het te maken met de al dan niet aanwezige spatie tussen de vier cijfers en de twee letters.
Zoiets onnozels was het geloof ik......