Ik vind dat mijn antieke systeem best goed werkt. :LS500 Best Partial Automation Driving per IIHS

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.123
4
834
113
Het model 2022+ doet het het beste, tijd voor mij om m'n oudje in te ruilen.
Als je hier aan gewend bent wil je nooit meer iets anders.... (Zegt een ervaringsdeskundige, ik dus.)
Ja ja, ik weet het, ik kan nog steeds zelf rijden.

Link naar artikel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
697
621
93
Hmmm, de vooruitgang is nog lang niet wat het zou moeten zijn. Als ik geen zin heb om zelf te rijden, bestel ik wel een taxi. Het zitten op Duitse keukenstoelen is minder onaangenaam dan wakker te moeten blijven omdat de electronica te kort schiet.
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
... Als ik geen zin heb om zelf te rijden...
Whaaa, heb ik in mijn 43 jaar-met-brevet-op zak nog steeds geen ervaring mee. En ga ik ook niet krijgen ook. Weiger ik!
Ja, ik ben ook blij met m'n zelfdenkende ruitenwissers, airco, dimmende spiegels, automatische volumeregeling, TCS, VSC, ACC, PCS en weet ik wat voor automatieke truukjes (uit een inmiddels stoffig 2008) allemaal nog meer. En ook met de A/T die me het schakelen uit handen neemt, maar niet altijd (jaja, hier huist een zeer zeldzame 3GS met heuse schakelflippers).
Maar alsjeblieft zeg... als voor mij al ooit het moment moet aanbreken dat ik geen zin meer heb om zelf te sturen, dan moet ik ook al niet meer zelfstandig een auto in of uit kunnen. Maar zie me dan gerust in staat om m'n rollator nog van een stuur te (laten) voorzien. :ROFLMAO: Uhu...en dan ook met schakelflippers :p:cool: