Ik zoek Mistlichten. ( voor )

boer

Nieuw hier
23 mei 2011
13
0
0
Hallo,

Wie heeft / weet waar ik mistlichten kan kopen, orgineel zijn ze rond de 300 euro. :sucks:
En gebruikt zijn ze ook haast niet te krijgen, IS200 bj 1999.
Het verbaast mij wel dat er haast geen imitatie spullen leverbaar zijn voor een Lexus. :hi:
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
ja dat verbaasde mij ook of we zoeken niet op de juiste plek ;) ik weet het nog niet
ik had nog wel een mistlamp gevonden op onderdelenlijn.nl voor de passagierskant maar dat was de verkeerde kant voor mij!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
misschien moet je op schadeauto's gaan zoeken? bij de sloop enzo en anders zou ik even kijken op het duitse en engelse forum :)
 

boer

Nieuw hier
23 mei 2011
13
0
0
jeroen zei:
ja dat verbaasde mij ook of we zoeken niet op de juiste plek ;) ik weet het nog niet
ik had nog wel een mistlamp gevonden op onderdelenlijn.nl voor de passagierskant maar dat was de verkeerde kant voor mij!
Hee' die kreeg ik ook aangeboden, jammer dat maar 1 is.
 

boer

Nieuw hier
23 mei 2011
13
0
0
Ik heb contact opgenomen met verkoper op ebay, deze zegt het volgende. hello, this foglight is made for US version, please check if it fits the US spec model. thank you Gaat dit passen op mijn auto ?
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
boer zei:
Ik heb contact opgenomen met verkoper op ebay, deze zegt het volgende. hello, this foglight is made for US version, please check if it fits the US spec model. thank you Gaat dit passen op mijn auto ?
Is geen enkel probleem,past helemaal,komt goed.... :rulez:
 

SC430 almelo

Heel actief
13 jun 2011
501
61
28
jeroen zei:
dus jij hebt ze eronder zitten?
Heb dit bij de dealer gevraagd en ze zeiden dat het geen problemen zal geven.
Tip van mij,als je ze hebt ontvangen,gebruik dan transparante silliconenkit en maak de naden waar het glas op de behuizing zit even dicht,ivm vocht-vorming[condens aan binnenkant van glas] :rulez:
Succes ermee,gr.