- 17 mei 2024
- 277
- 322
- 63
We gaan het meemaken @Sam_IS300h
zoals m'n internetnick al aangeeft: het leven is in nevelen gehuld
zoals m'n internetnick al aangeeft: het leven is in nevelen gehuld
Porsche.Maar wat moet je nog na een Lexus??![]()

Zeer verrassend, zo verrassend dat hier op 2e kerstdag de ANWB Wegenwacht bijna 2 uur met de nieuwe iX3 van mijn overbuurman bezig is geweestMaar verassend is de iX3 in ieder geval.
Vraag me niet waarom want daarvan heb ik geen idee, maar ik zou geen trek hebben in zulke verrassingen......(het was geen "op slot of lekke band" probleem, daarvoor gaat de motorkap niet open
)Ik heb het over de BMW iX3 Neue Klasse, modeljaar 2026. Wordt vanaf maart 2026 bij de dealer verwacht.Zeer verrassend, zo verrassend dat hier op 2e kerstdag de ANWB Wegenwacht bijna 2 uur met de nieuwe iX3 van mijn overbuurman bezig is geweestVraag me niet waarom want daarvan heb ik geen idee, maar ik zou geen trek hebben in zulke verrassingen......(het was geen "op slot of lekke band" probleem, daarvoor gaat de motorkap niet open
)
Nou ja, toen ik nog vrolijk rond tufte in de probleemloze Fabia, mocht ik lid worden van dit fijne forum. Maar met de sterke Lexuswens, dat dan weer wel. Elektrisch rijden is wel de toekomst ja. Dingetje is alleen nog de energieopslag. Als dat getackeld is zal het -denk ik- hard gaan.@Sam_IS300h
wellicht wel.
Vond gisteren een NL-talig KIA forum, maar dat is op het eerste gezicht, kan het natuurlijk helemaal mis hebben, zo dood als een pier. Dus dat gaat 'm niet worden
Wanneer de moderators er mee kunnen leven dat ik in dit topic mijn wel, beetje wee en overdenkingen blijf delen.
Maar dan vanuit de optiek uit een parallel automobiel universum tikken we in het nieuwe jaar vrolijk voort.
Want ik voel me hier eigenlijk best wel thuis.