Importauto

Farah

Hoort erbij
17 nov 2019
61
22
8
Voor mensen die de historie van hun voertuig niet kennen (import voertuig) of hieraan twijfelen, is het mogelijk om via www.Carvertical.com de historie op te zoeken. Je geeft het Chassisnummer in en betaald € 25,-- en krijgt het in je mailbox. Er wordt gecontroleerd op schade, kilometerstand, of het voertuig gestolen is, als taxi gebruikt is, in de verhuur dienst heeft gedaan. Ik heb het op deze site opgezocht en ben er content over. En heb een afschrift in het dashboardkastje gelegd.

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me en Johno
Voor mensen die de historie van hun voertuig niet kennen (import voertuig) of hieraan twijfelen, is het mogelijk om via www.Carvertical.com de historie op te zoeken. Je geeft het Chassisnummer in en betaald € 25,-- en krijgt het in je mailbox. Er wordt gecontroleerd op schade, kilometerstand, of het voertuig gestolen is, als taxi gebruikt is, in de verhuur dienst heeft gedaan. Ik heb het op deze site opgezocht en ben er content over. En heb een afschrift in het dashboardkastje gelegd.
Werkt bij mijn nieuw aangeschafte Porsche Cayenne niet, na intypen van Vin geeft het aan dat er een Porsche 928 is gevonden, dus maar niet verder gegaan

Ik heb voor de aanschaf van mijn IS zo'n rapport bij https://www.carfax.eu/ aangevraagd. Kost 20,-
Behoorlijk uitgebreid inderdaad. Zo weet ik dat mijn auto uit Spanje komt (zelfs uit welke provincie).
Heb dit in het verleden gebruikt voor mijn uit de USA afkomstige auto's en werkte perfect.
Echter nu bij mijn nieuw aangeschafte Porsche Cayenne geprobeerd en na Vin check geeft de site aan dat deze onbekend is.
Blijkbaar voor niet alle landen goed functionerend